2011. március 6., vasárnap

Ha rájössz, mire van igazán szükséged, majd azt is kitalálod, hogy szerezd meg.

Egy kis étteremben ültem. egyszerű volt a hely elrendezése pár négyszemélyes asztal plusz fa székek álltak csak az emberek rendelkezésére. én helyet foglaltam abban a sarokban ahonnan tökéletesen ráláttam az ajtóra. levettem a kabátomat és elhelyezkedtem. kiraktam a asztalra a telefonom és közben elkezdtem nézegetni az étlapot. mikor a pincér odajött hozzám én már mondtam is neki a rendelésem és megkértem hozzon nekem egy hamutálat. amikor elsétált a felszolgáló kivettem a táskámból a doboz arany Marlborom és az öngyújtóm leraktam őket magam elé. és már jött is megint a pincér hozzám oda hozta az innivalóm és a tálat azt mondta az ételre még egy kicsit várnom kell. így én kortyoltam egyet a poharamba. és rágyújtottam egy cigarettára. mire elszívtam a pincér már ott is volt az étellel én gyorsan befalatoztam és cigarettára gyújtottam. majd elővettem a táskámból a könyvem és elkezdtem olvasni. minden egyes ajtónyitódásnál felkaptam a fejem. senkit sem vártam. mégis érdekelt. a furcsa véletlen hátha épp ezen a napon hoz össze valakivel. és éppen ekkor belépett az ajtón egy férfi. magas izmos. vagy legalábbis erős csontozatú  szőke hajjal. fekete bőrdzsekit viselt és sötétkék farmert a lábán motoros csizma volt. szépen lassan és fesztelenül végig sétált az asztalok közt megállt a velem szemben lévő szék mellett finoman kihúzta és leült rá. jobb kezét bedugta a bőrdzsekijének a zsebébe és elővett belőle egy doboz DunHillt kiszedett belőle egy szálat a szájába vette és meggyújtotta. kifújta a füstöt majd így szólt:
-Lenne számodra egy üzletem. meg kéne keresned ezt az embert.- bal kezével ismét a zsebébe nyúlt egy fényképet szedett ki belőle az asztalra tette és rámutatott.
-Elnézést de nem tudom miről beszél. szerintem összetéveszt valakivel.- A férfi megrázta a fejét elnyomta az égő cigarettáját felállt betolta a székét és kisétált az ajtón. ugyanolyan váratlanul tűnt el mint jött is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése