2011. június 7., kedd

Nagyon szeretnék szerelmes lenni, méghozzá úgy, hogy azt mondhassam, ez egy egész életre szól. Még ha aztán nem is, az sem baj.

Vendég blog.
talán nem ezt várjátok. de szarok rá! a végére írtam egy csattanót (?) talán azt. Anonymus barátom azt mondta hogy mivel én mindig megölök mindenkit öljem meg őket is, mert neki nincs szíve hozzá...
Hát íme a remekmű:

Csak sétáltam a parton. Egyedül, magányosan. Néztem a sok szerelmest ahogy kézen fogva mennek. Hallottam a kacagásukat. Kizárnak maguk körül mindenkit, és csak egymásra figyelnek. Elgondolkodtam, hogy milyen szép nekik az élet, elfelejtenek minden bajt és csak egymás jelenlétét élvezik. Sétáltam tovább, a lépteimet a hullámok elmosták.A hajamat a szél fújta, és csak mentem és mentem. Hirtelen egy idegen megfogta a kezem és rám mosolygott. Én rápillantottam és egy kimondottan helyes srácot láttam meg aki elpirulva mosolygott rám. Nem ellenkeztem hogy megfogta a kezem, hisz igazán jól esett. Rég adatott meg ez az érzés. És ő úgy nézett ki mintha ezt ő nagyon is jól tudná. Ahogy néztem a szemébe ő annyit mondott: -Habár idegenek vagyunk, egy kis időre legyen szép az életünk, mert ez nekünk is kijár.

-Erre igyunk szólalt meg a lány... (: D) azzal belevetette magát a tengerbe, csak úgy rohant be a habok közé. Lépdelt nagyokat amig csak tudott de minden lépésnél a mélyebb vízbe kerülve a hullámok kicsit hátra taszították, míg végül el nem lepték. Próbált úszni nem a part fele hanem befele a horizonthoz. De a természet erői erősebbnek bizonyultak, a lány elmerült. Még kapálózott, a felszínre akart jutni hogy elmondhassa megbánta tettét és bocsánatot kérhessen de minden egyes apró mozdulatával lejjebb süllyedt a tenger fenekére. Mielőtt eszméletét vesztette a fiú képe jelent meg előtte: -Ez nekünk is kijár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése