2014. július 9., szerda

A nők többet gondolkodnak azon, hogy min gondolkodnak a férfiak, mint amennyit a pasik egyáltalán gondolkodnak.

A történelem megismétli önmagát, ezt mind tudjuk, ám én nem szeretnék újból abba a szakaszba csöppenni. 

Szituáció: 
  • adott egy fél éve tartó párkapcsolat a boldogság és szerelem felhőtlen korszakában. 
  • adott egy számodra kicsit irritáló nőnemű barát a fiú mellett a háttérben.
  • adott egy helyszín a csodálatos és meseszép Százhalombatta, amely mindenkinek a vágyálma, hogy ott lakhasson. 
  • adott az időpont mely egy érzelmektől túlfűtött éjszaka a nyár közepén.

Nektek nem ismerős ez már valahonnan? Mert nekem dereng valami a rég múltamból, mintha ezt a lemezt hallottam volna már, mintha ezt a filmet már láttam volna a moziban is, mintha ezt a részt már néztem volna a tv-ben is. 

Tehát ezúton üzenném kedves szerelmemnek eme bibliai üzenetet saját tollból: 

" És légyen kreatív miként megcsalá felebarátodat, mert mondá az úr, hogy a teremtés hetedik napján Jézus születése előtt sáskák pusztítá el Lucifert miként megcsalá felebarátját. "

És tudom, most majd én fogom kapni erre a hisztit, a durcit, meg a társait, meg jönnek majd a mélyre ható beszélgetéseink. Hogy te már pedig kikéred magadnak de nem ő vagy és, hogy én megint miért itt teregetem ki a szennyesem. Mégis feltenném neked azt a költői kérdést:

Hogy van az, hogy őt elhívtad engem pedig nem? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése