2014. november 11., kedd

Semmi sincsen láthatod. Öld meg a varázslatot. Semmi sincsen láthatod.





Olyan vagyok mint egy levetett régi ruha, mint egy eldobott banánhéj, mint egy használt gumi óvszer, mint egy kiégett prosti.... nem kellek senkinek.  Én nem vagyok más csak az akivel megosztják az emberek az ágyukat. Intellektuális beszélgetés gyanánt, vagy ha szórakozni támad kedve az embernek, akkor engem máris páros lábbal rúgnak ki az ajtón, és még csak a pénzt sem dobják utánam a küszöbről. Nekem nincsenek érzelmeim, és rám nem lehet semmi sem hatással, én csak egy lepedő akrobata vagyok. Én vagyok az a nő aki csak szétveti számodra a lábát, és utána nem kap mást csak hazugságot. Én vagyok az aki szeretkezés után üveges szemmel bámul a semmibe, mert azt hitte érez, de kiderült, hogy csak megdugták...
Elvégre én csak egy szajha vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése