2010. május 16., vasárnap

Az emberek folyamatosan megosztják egymással az álmaikat.


Álmok.... Rémálmok...
az alap történetem annyi volt hogy el akartam menni egy koncertre amire már 3 hónappal előtte megvettem a méregdrága jegyet. ám de mikor eljött a koncert napja nem tudtam elmenni... de ezt csak álmomban álmodtam. mikor felébredtem az álmomban. lementem anyuékhoz és mondtam nekik hogy én elmegyek koncertre.... de nem engedtek el. ezért én elszöktem de nem jutottam csak fél útig pedig csak 10 percre laktunk a helytől ahol adták...majd kiderült hogy ezt is csak álmodtam. aztán megint felébredtem. majd mikor megint lementem anyuékhoz pizsamában voltam és úgy mondtam nekik hogy megyek a koncertre ami 5 perc múlva kezdődik. majd összevesztem anyuval. ami nem meglepő. teljesen kiborultam... majd miután anya valahogy eltűnt apu tök rendes volt mert azt mondta ha sietek még van egy rövidebb út és oda érek a kezdésre... el is indultam volna. de pizsamában voltam. tehát. még valahonnan magamra képzeltem egy normális nadrágot és elfutottam valami alagútszerűn a koncerthelyig.... de sajnos lekéstem. és a nagy bánatomban eltévedtem a haza vezető úton... majd találkoztam 3 fiúval akik részegek voltak... és én megbotlottam valamiben és ahogy földet értem fel is ébredtem....
Ennek az álomnak mondjuk nem sok értelme volt... és eléggé bonyolult is. Szerintem ti is szoktatok gondolkodni az álmaitokon hogy vajon mit is jelenthettek... vagy ha épp nem is jelentenek semmit. akkor miért álmodtad? hisz az álom végül is a tudat alattid... na meg általában a nagy kérdés mindig mindenkinél hogy az álmoknak az ellenkezőjük lesz igaz. vagy pedig valóra válnak....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése