2010. május 7., péntek

Végignéztem ahogy a falak összeomlanak körülöttem, de nem hiszem hogy újra tudnám őket építeni....

Ez a hét egy kicsit sok volt. és még nincs vége sajnos.
első 3 nap értségi "szünet" tehát kirándult az osztály. hétfőn voltunk Gödöllőn valami kastélyban. de abból csak annyit jegyeztem meg, hogy volt egy csaj aki 23x. volt terhes és, hogy Sziszi (Erzsébet királyné)nek 1,5m hosszú haja volt. DURVA! :D kedden Szentendrén voltunk oda hajóval mentünk és annyira meleg volt. hogy melltartóban napoztunk. szerdán pedig budai hegyekbe ment az "osztály" ami 10 embert érint. ebből is a felének kötelező volt elmenni. a többiek pedig otthon illetve mindenhol máshol voltak. csütörtök. suli. semmi különös..
Most így pénteken nagyon magamba szálltam és megpróbáltam figyelni az emberekre. ki mit és miért csinál... nem igazából ment de szeretnék néha úgy gondolkodni mint mások, hisz vajon mit érez az a fiú aki megdobta a másik embert papír galacsinnal? 16-17 évesen ez miért vicces még mindig? Én nem szeretnék mások lelkére beszélni, vagy éppen megmondani miért jó úgy viselkedni, mint alsóban. Az is tény, hogy én sem akarok felnőni és legszívesebben úgy viselkedem, mint egy ovis... De miért jó azt mondani a másikra, hogy szánalmas mikor ő se különb... inkább befogom a szám mielőtt valami olyat merek mondani amit nem bánnék meg, de csak a balhé menne belőle.

Találtam egy új The Grenma számot. nekem tetszik. remélem nektek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése