2010. december 11., szombat

Semmi sem állítja meg azt, aminek eljött az ideje.

Szalagavató!

Késve indulva itthonról futottam a vonathoz és amint kiértem az állomásra megszólalt a "vizvezetékszerelő" -Budapest-déli pályaudvar felé közlekedő személyvonat 15 perc késéssel érkezik.- remek ezért siettem. hogy így is úgy is elkéssek...  végül Eteléről rohantam Boráros térre és annak ellenére hogy az összes piros álló bábút meg az összes villamost aminek pontosan előttem kellett elmennie kifogtam oda értem 4.30.ra de Timi sehol se volt. végül Adri is befutott meg Timi is és együtt mentünk Csepelre.

a csepeli munkás otthonban volt [...xD] a szalagavató. bementünk és elindultunk az öltözök felé megtaláltuk mindenkinek az öltözőjét. kivéve a sajátunkat... majd telefonáltunk egy sort és elmagyarázták nekünk merre is vagyunk. az öltözőben már mindenki sürgött forgott serénykedett.. gyorsan mi is átöltöztünk Timivel majd sorba álltunk a szalagért a tütüért a kontyért és a sminkért...  majd jött egy órás szünet mialatt szalagtűzés volt. és egyebek... majd jöttünk mi. a színpad két oldalára kellet beállnunk a függöny mögé. és természetesen én eltévedtem és a rossz helyre álltam be. majd két perccel a kezdés előtt rohangáltam a folyóson hogy a helyemre kerüljek. 3 ajtón nyitottam be. és egyik se az volt amit én kerestem. majd végül a töri tanár dobott be a jó helyre... de nem én voltam az egyetlen aki eltévedt vagy épp késve érkezett. mert Tina és a Petra közvetlen a szalag előtt 10 perccel öltözött át. mert ők mással is szerepeltek... szóval besétáltunk az uv fényben a helyünkre. és a zene megszólalására. mindenki öntörvényűen elkezdett csinálni valamit.. teljesen össze vissza voltunk.. én momentán az elején rontottam háromszor. majd mikor formációt változtattunk és a kis színpadon egy hosszú sorba álltunk és kapálóztunk a szalaggal. jajongtak mögöttem. és hallottam ahogy ütődnek a botok. majd két sorrá váltunk és ekkor jött a rettegett nyolcas... amit már a próbán se szerettünk mert ott is mindig összegubancolódtunk. hát még ott a kis színpadon.. 4ünknek a szalagja akadt egybe. és ha az nem lett volna elég. hogy a csomó már magában akkora hogy nem lehetett szét szedni egy rántással. még ráadásul körözni kellett vele. majd utána kicsúsztatni a lábunknál. nem kell mondanom hogy a kicsúsztatás később kirúgássá lett. majd félkapcsolódót a villany és következett a twist...

itt már szerintem nem csak én hanem mindenki más is kínjában úgy vigyorgott. mert már láttak minket. hogy konkrétan hol mit is mikor rontunk el. bár lehet akkora mázlink volt hogy azt hitték direkt csinál mindenki mást.. :D a lényeg hogy ott pörögtünk meg forogtunk egymással. már az ütemeket elhagyva. a 4edeket és 8adokat is a sutba dobva. majd összeálltunk egy kupacba. mosolyogtunk kezünket nyújtottuk és vártuk hogy vége legyen a zenének. szépen meghajoltunk mint aki jól végezte a dolgát. és kifutottunk...  enyire rosszul még sohasem csináltuk.. és minket szeretne elvinni a tanárnő világbajnokságra?? :D nem lesz para... mi itt is jót röhögtünk. majd ott is újra improvizáljuk... (:

[made by 2010.]

3 megjegyzés:

  1. kéreek videóóót :'D

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. én is kérek.. :D mert sehol se találok...

    [az előzőt elirtam. de nagyon... xD]

    VálaszTörlés