2010. december 15., szerda

Úgy tartják, a szavak sok fájdalmat okoznak, de valójában a csend is megsebez olykor..

134!

-A papucs állatkák a pocsolyában élnek a legjobb barátjukkal az amőbákkal...

ez a mondat csak annyit tesz hogy ma Ricsi bácsi volt benn biológián. (:  <3


132!

De amiért én most itt vagyok az nem más mint a Barcza.. és nem máskor mint hétfőn délután. találkoztunk deákon. hideg volt meg fújt a szél és egyebek. de olyan jó játékot találtunk. egy táblát amiben pici forgatható kockák voltak melyeknek négy oldalán különböző színek tetszelegtek. hát mi mást tettem volna egyből lecsaptam rá. és Barcza segített nekem minden kockát sárgává átfordítani majd kiírni kékkel hogy "nici." nem vagyok beképzelt. csak más nem nagyon jutott az eszembe ami kifért volna...

Természetesen ez az egész nem volt olyan egyszerű mint az ott kinéz. hiszen első sorban az apró sokszínű kockákat sárgává kellett tennünk... aminek a végére Barcza már rég ott panaszkodott hogy az ujja lefagyott abban a mutogató pózban ahogy lökdöste a kockákat. majd szépen elkezdtük kifordítgatni az -n- betűt amely nagyon is egyszerű volt. meg persze az -i- is könnyű volt de a -c- betűvel nagyon megszenvedtünk. én először egy kis kockát akartam csinálni cé gyanánt. de Balázs megoldotta hogy görbüljön... gyorsan meg is alkottam míg ő szenvedett az utolsó ít és a pontot a végére.. majd hátrébb lépkedtem és csak néztem.. "az a cé betű túl nagyra sikeredett." úgyhogy gyorsan az n betűt kettővel arrébb toltuk ezzel a mozdulattal  az összeset el kellett csúsztatnunk. de a végeredmény sikerült... ott ácsorogtunk és bámultuk a műalkotásunkat. és fényképezgettük. majd odajött hozzánk egy biciklis csávó. hogy "ez mit jelent? Niki?" én meg gyorsan rá szóltam hogy az "nici." mire ő elkezdett mindenfélét kérdezgetni. de elég gyorsan rájött hogy semmire se tudok válaszolni így elment... és mi is Barczával gyorsan elmentünk egy meleg helyre mert az alkotás közben teljesen átfagytunk. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése