2012. december 2., vasárnap


Ezt már nem tudom mire vélni, úgy volt, hogy küzdeni fog értem. Ez volt a forgató könyvbe írva. Arról volt szó, hogy bármi történik akkor ő mellettem lesz, de ez nem így van, megint csak szavak voltak, és tettek sehol. 

Nem tesz semmit azért, hogy én vele legyek. Mit vár? Mit akar? Mert, hogy engem már nem az is biztos. Csak tudnám miért kell még mindig fenn tartani a látszatot. Ez kinek fontos? Mire jó ez?

Ó ezt kérdezhetné ő is tőlem. Mire jó ez, hogy én nem írok neki? Azt mondtad csak viccelek azzal, hogy vége. Nem akarom , hogy vége legyen, de lásd vedd végre észre, hogy nem függök tőled. Nem te irányítod az életem. Ez volt az első ok, hogy ezt bebizonyítsam  a másik ok amiért nem írok neked, az, hogy várom, hogy teljesítsd a szavad. Hogy végre lássak valamit amiben tényleg érdemes hinni... 

De én úgy látom, neked ez még mindig csak egy játék, egy időkitöltés vagyok számodra, egy darabka a múltból, amibe foggal körömmel akarnál kapaszkodni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése