2013. április 22., hétfő

A legveszélyesebbek életünkben azok a vágyálmok, amik teljesülnek.

Igazad volt, tudja meg mindenki.

Minden célom és vágyam az volt, hogy megtapasztald milyen az én cipőmben járni. Olykor szorít, feltöri a sarkam, és vérzik a lábam tőle, néha a talpam is sajog. Mégis hordanom kell, hisz egyszer majd csak hozzászokik a lábam, vagy a cipő majd felveszi a lábam formáját. Én választottam ezt a cipőt és kitartok mellette. Sosem gondoltam bele abba mi lesz ha sikerül elérnem a célomat, annyira fűtött a vágy, hogy bebizonyítsam nekem milyen rossz, hogy nem gondoltam arra neked is ugyanennyire pocsék. Sajnálom, a tudatlanságom és az ostobaságom vezérelt. Dühös voltam amiért te nem tudod én miben élek. A legjobban mégis az zavart, hogy én mindig megbocsájtottam. Most, hogy a helyzet változott, a visszájára fordult én is látom... A gödröt végig magam alá ástam!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése