2011. április 17., vasárnap

Végső soron nem is olyan borzasztó megöregedni. A fene se érti, miért nem lehet mégis túlélni.

A tökéletes 17!

Anitával készülődve felöltöttem magamra a tökéletes buliszerkót és megtettem mindent annak érdekében hogy ne én legyek én.  felsőn találkoztunk katicával és ott kaptam meg az este első születésnapi ajándékát. egy tábla kit-kat csoki rajta egy gyertya. ez csupán egy kis apróság mégis annyira jól esett. vonaton sőt még jóval előtte is én kis ideggombóc voltam. és ezt sikerült átragasztanom. a kicsit hiányosan öltözött Anitára (<3) és katicára is. déliben természetesen helyből betámadtak minket az emberek hogy mi milyen gyűrni valóak vagyunk... Moszkva téren 15 percen belül mindenki ott termett. mégis csak 21.30 után tudtunk elindulni mert A Czeke sajtburgert rendelt. -.-" jellemző. mivel kombínóval mentünk ezért Fanni miatt le kellett szállni Margit körúton. de addig is 21.36 perckor kaptam egy nagy tapsot. mert nagy riadalommal figyelmeztetve lettem hogy már egy perce 17 vagyok... xD  kisebb nagyobb várakozásokkal és átszállásokkal de megérkeztünk SF-be. elfoglaltuk a zenegéphez eső legközelebbi sarkot. és átrendeztük a helyet kisebb nagyobb székek és asztalok tologatásával. aki nem tudná SF=dózsa kocsma... ebből azt hiszem már kitaláltad hogy mit csináltunk ott. (kis apró feljegyzés ekkor kb. fél 11 volt)

azt hiszem az első éjszakaival elindultunk Astoriára. közben SF-nél hagytunk 4 embert de már kaptuk a telefont hogy Astorián vannak hárman. nem is rossz! :D egy kis eltévedés az aluljáróban (igaz Áron?) és máris ott voltunk Living Roomnál. és megkaptam a születésnapi ajándékomat a Timi Pati Szasza Dóri négyestől..:) pontosan azt kaptam amire már régóta vágytam. egy kislány megkapta a nagy lányok játékát?? (igen gondoljatok nyugodtan rosszra. de most tévedtek mert ez csakis jó! ) körülbelül egy órára leértünk Living Roomba. gyorsan mindenki levetkőzött. nem azért mert vetkőzz party volt. hanem mert kinn kabát volt rajtunk... itt cseppet összefolynak a dolgok. nem. nem a piától. hanem konkrétan attól hogy folyamatosan azt játszottam hogy táncoltam míg bírtam állni majd rohantam leülni. mikor kicsit kiment a görcs a lábamból akkor megint tánc volt. nekem konkrétan 6 órának tűnt ami csak 3 volt. de ennyit még életemben nem táncoltam. és olyan aranyosak voltak osztálytársamék hogy 3-szor is bemondatták a szülinapomat.. elsőre körbe vettek és sikoltoztunk. majd fel akartak emelni. de én ütöttem rúgtam és minden erőmmel a gravitációba kapaszkodtam hogy majd az lenn tart a földön.. be is jött. 4-kor elindultunk haza felé. én meg Anitával Katicával és Fannival elmentünk oktogonra gyrosozni. majd onnan haza..


hát én megpróbáltam elmesélni már amennyire lehet. de ezt át kellett volna élni! TÖKÉLETES születésnap volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése