2014. április 28., hétfő

Szép esténk lesz, ha egyszer majd megöregszünk...

-Szerelmes vagy belém, vagy csak szeretsz?
-Nagyon szeretlek.- válaszoltam, és láttam az arcán a csalódottságot.


De honnan is tudhatná, hogy nekem ő a világom közepe? Honnan tudhatná, hogy ha elveszíteném összetörnék? A szerelem egy megfoghatatlan hazugság, nem tudom igazából, az én fejemben a szerelem egy annyira euforikus dolog, hogy már már nem is földi érzelemről beszélünk. Ilyen definíciók között nehezen lehet az ember lánya szerelmes...

1 megjegyzés:

  1. Szerintem a szerelem az olyan, hogy a legnagyobb bajban se hagyod egyedül a párod, vagy ha te teszel valamit akkor is mindent megteszel azért , hogy veled maradjon....mert már maga a tudat, hogy ő a tiéd, vagy a közelsége adja az "eufóriát"

    Személyes rajongód :)

    VálaszTörlés