2015. április 18., szombat

Hát lehet nemesebb viszontorlás, mint csókkal bosszulni meg a pofont?





Idegenvezetést tartott a saját házában, egy idegenvezetőnek. Láttam a módszertant ahogyan felépítette beszédét. Szobáról szobára mentünk, elmondta a szoba rövid történetét az ismertetését és, hogy a jövőben milyen fejlesztéseket szeretne végrehajtani odabent. Beléptünk az utolsó szobába, ott már nem szólt semmit, csak megfogta a derekam, magához húzott. Mélyen a szemembe nézett és megcsókolt. Nem volt meglepetés, ezért jöttem ide. De ahogyan csinálta az levett a lábamról, mindig meg tudott lepni a viselkedésével. Csókolóztunk és közben elkezdte kigombolni a nadrágomat. Éreztem ahogy a lábam nekiütközik az ágy széléhez. A következő pillanatban már az ágyon feküdtem, nadrág nélkül, ő pedig állt az ágy mellet és nézett és csak mosolygott rám...
-Sosem gondoltam volna, hogy egyszer téged látlak majd itt feküdni az ágyamban, mindig is olyan ... elérhetetlen voltál számomra- mondta, én felültem az ágyon és elkezdtem kigombolni az ő nadrágját, majd lehúztam róla. Megragadott és az ágynak döntött... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése