2015. augusztus 27., csütörtök

Őszinte leszek, hazudj egy nagyot, majd mutatom hogyan csinálják a nagyok...

Én mint fahéj?
Én mint afrodiziákum?
Én mint akit mindenki kedvel?


Gondoltátok volna valaha is, hogy én ezeket a kérdéseket fogom feltenni? Persze, miért ne tehetném őket fel. Igazán meglepő csak a válaszban van. Hisz a válasz IGEN! Na, ezt viszont senki sem gondolta volna. Már mint természetes módon lehetne minderre a válasz igen, nem értem ezen miért kell fenn akadnom. De tisztázzuk az afrodiziákum szó jelentését. "Olyan anyag, ami élénkíti a nemi vágyat." BUMM! Ezt most jól megkaptam... Kíváncsiak vagytok a titkomra, hogy mégis, hogyan lettem én mezei kislány afrodiziákum. A titok, a kulcs ami nyitja a férfi szíveket, nem más mint a... dobpergést kérek... mosoly!
Hah, Mi az, hogy a mosoly? Te most komolyan gondolod, hogy egy idióta vigyor miatt mindenkit leveszel a lábáról? Mi van a te fogaiddal, napalmot engedsz ki minden egyes mosollyal?- kérdezhetnétek most bátran tőlem, de nem. Van egy kiskapu... a férfi szíve legyen török! és máris nincs több problémád. Vagyis lesz, sokkal több is mint eddig volt, hisz bekerül az életedbe a török férfi. Az aki 2 óra után azt mondja szeret, és feleségül kér, sőt már a gyermekeitek nevét is előre eltervezte. Nem, nem vicc! A török férfi nagyon gyorsan lesz halálosan szerelmes. Aztán, majd mikor komolyabbra fordul a kapcsolatotok, mondjuk ismeritek egymást már legalább 4 órája, akkor jön a zöldszemű szörny. Tudjátok, az a kis galád. A féltékenység! Ugyanis a török férfi minden más férfi nemű egyedre borzalmasan irigy lesz miután te oda adtad neki kicsiny szívedet.
Na de álljunk meg egy szóra. Mégis hogy a búbánatba került ide a fahéj? Remek kérdés. Magam sem tudom, de nem mutat igazán jól ott a szöveg elején? ;)

1 megjegyzés: