2016. január 5., kedd

Áruljon el valamit barátom! Táncolt már valaha az ördöggel holdfénynél?

Alig pár óra volt amit együtt töltöttünk, mégis úgy viselkedtünk az első perctől fogva mint akik már 10 éve ismerik egymást, mintha ő lenne a legjobb barátom, és a szeretőm egy személyben.
Osztatlan figyelem.


Leült mellém, és onnantól nem volt megállás. Ő mesélt, tervezgetett ismerkedtünk. Rövid időn belül kettesben maradtam vele, egy idegennel akit alig fél órája ismertem, de nem bántam. Csak sétáltunk és közben azt játszottuk, hogy egy fiatal külföldi pár vagyunk akik most járnak először Budapesten. Pedig tulajdonképpen, csak most ismertük meg egymást, mégis mintha mindent tudtam volna róla. Fogta a kezemet és közben az utcán sétáló embereknek büszkélkedett, hogy én a barátnője vagyok. Felmentünk az Alagút tetejére és pezsgőt kortyolgatva ünnepeltük azt a pillanatot. Azt az egyetlen egy éjszakát amit egymással töltöttünk, úgy hogy még csak nem is történt közöttünk semmi... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése