2017. március 12., vasárnap

Hányszor futunk bele olyan cikkekbe a neten amelyek az alábbi címekkel kezdődnek?

  • 25 dolog, hogyan tegyünk jobbá a párkapcsolatunk
  • 5 dolog, mitől szerethet beléd egy férfi
  • 10 tanács, hogyan legyél tökéletes nő
Hányszor kattintottunk már rá ezekre a cikkekre? Én bevallom mindig! Mindig megnyitom őket, mindig végig olvasom őket, hátha mondanak valami újat, valami értelmeset, ami olyan sorsfordító lehet. Hogy hányszor találtam is ilyet? Ugyan... Mindenki tudja a választ.

Míg ma mikor már a harmadik ilyen Ön romboló cikket rágtam át szembe jött velem a mondat:
"Emlékezzünk rá, hogy amit a férfi mond, az azt jelenti, milyen akar lenni.  
Amit csinál, olyan valójában."
Természetesen ez most nem azt jelenti, hogy a probléma megoldódott én pedig indulok és megváltom a világot. Ez azt jelenti, hogy végre értem, de nem biztos, hogy elfogadom...

Nő vagyok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése