2010. április 25., vasárnap

A csönd az, mi hazavág engem...

Nem szeretnék keríteni úgyhogy csak mondom a kész tényeket.. :D
pénteken mozi fanatikusok éjszakáján voltam Katicával és osztálytársaival Duna plazában. sajnos katica elment 10kor. én meg ott maradtam az osztálytársaival. kb 4 filmet néztünk meg. Beültünk a "Valentin napra" amit én már láttam és nekem annyira nem tetszett akkor. de most a film közben olyan volt a tömeg akik nézték mintha át élnék az egész filmet. tapsoltak. fütyültek. ujjongtak. nagyon vicces volt. jaj. ki ne felejtsem voltak fodrászok akiknél hajnali egyig lehetett ingyen hajat csináltatni. de csak 3 dologhoz értettek és azt is nagyon rosszul tudták. ugye az alap amit nem rontottak el az a hajvasalás. lehetett hajat göndöríteni is. de azt is eltudták rontani... és a legviccesebb tudtak tupírozni. volt egy kb. 12-13 év körüli kis csaj aki úgy nézett ki mint valami oroszlán. vagy belenyúlt a 220.ba de nagyon vicces volt. és mindenki kiröhögte. oké sajnálom. de nem bírtam ki röhögés nélkül. és akkor még a "Kis Fanni" ott mondta a magáét mellettem.. Voltunk 3D.s filmen is. az "így neveld a sárkányodat"on azon majdnem bealudtam. de mindig mikor már olyan állapot volt akkor jött valami hangos rész és megint felébredtem. -.- de fél kettőkor már nagyon fáradtak voltunk. ezért kifeküdtünk a folyosóra. tuti "napiszar" képek készültek. és ott voltunk egészen 3.ig majd akkor fájdalmas búcsút vettem a többiektől. én utolsó filmként beültem a "kedves John"ra ők pedig a "villámtolvaj"ra. Nem értem mondjuk hogy miért mondták azt a "kedves John"ra hogy nagyon nyálas szar film. tény hogy romantikus. de pont jó. nekem nagyon tetszett. és ráadásul a kedvenc színészeim a főszereplők. Reggel déliben összefutottam Katicával. mert nekik szombaton is suli van. és pont ment be mikor én jöttem haza. így máris mesélhettem neki a még friss élményeimet.. :D

Szombaton uncsiimnál voltam és msn.eztünk a Ricsi msn.jén de úristen hogy mennyi hülyeség jött belőlünk. mindenkit oltottunk majd olyan 1körül rendesen bealudtam. de hát sajnálom elötte semmit se aludtam. majd miután onnan 2re. haza értünk aludtam kemény 5 órát. hogy bemenjek találkozni egy ismerősömmel. egyszóval a hétvégén. eddig aludtam 7órát. :D és ne kérdezd hogy bírom. kb. már mindenhol bealszom.


úgy hiszem csak ennyi van. volt. lesz. És én ajánlom hogy nézzétek meg a Kedves Johnt. Dráma. de romantikus. és végül győz a szerelem. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése