2010. április 20., kedd

Azt mondják a szerelem olyan mint a varázslat .. na de a varázslat nem csak illúzió?


Hétfő reggel kaptam életem legeslegjobb születésnapi ajándékát. Déliben mikor beértem vonattal már bent várt Katica, Edó, Józsi, Ádám és Vivi. Én persze semmiről sem tudtam szóval meg is lepődtem. mikor Móni elkezdett futni feléjük. és mikor oda néztem láttam Katica kezében a 3 rózsaszín héliumos lufit. és mindenki kezében volt gyertya és egyszerre mondták hogy Boldog Szülinapot. fújd el a gyertyákat. én meg zavaromban nagyon nem tudtam semmit se mondani. annyira meg voltam lepődve. és ráadásul elkezdtem fújni a gyertyákat bealudt majd újra gyulladt és folyamatosan ezt játszotta velem. de nagyon nagyon örültem. suliban mindenki megcsodálta a lufijaim. a buszon pedig állandóan leütöttem vele mindenkit. persze véletlenül. xD tegnap reggel pedig mivel ugye a hélium egy idő után kiszáll a lufiból ezért úgy döntöttem elengedem őket. tehát felsőn Katicával szépen felengedtük a rózsaszín héliumos lufikat. <3

1 megjegyzés:

  1. Hát nici. ez mind igaz és jóó kis meglepi volt..:$ de valamit kifelejtettél a szövegből..:(:(
    Pusziii Edóó

    VálaszTörlés