2010. április 19., hétfő

Kifogytam minden mondanivalómból. Kénytelen voltam megmondani az igazat.

Na jól van kincseim mivel mindenki panaszkodott Móninak is nekem is hogy rövid lett és hogy kihagyott dolgokat. ezért én is leírom amire emlékszem... lehet ismétlek. de azért örüljetek. :D


So. Egyszer volt hol nem volt... volt egyszer egy lányka úgy hívták nici. szülinapi bulit szeretett volna szervezni és hívott embereket de a fele társaság lemondta. így még hívott embereket. azt mondta mindenkinek hogy 8ra jöjjenek hozzá.
Tehát Remi átjött fél 8ra hajat vasalt. felvittük a piákat. én hisztiztem neki egy sort. mert megvallom nem akartam már a bulit. túl sok macera volt és azt hittem szar lesz... (: tehát 8 óra. szépen lassan nézünk kifele. már Remi is végzett a sminkeléssel is. én is kész voltam mindennel. egyszer csak csöngetnek. Móni az. kimentem beengedni és mondja hogy nem tudja hol vannak a többiek vonaton nem voltak rajta. ahha oké. gondoltam viccel. szívatnak. háhá. senki nem fog eljönni mekkora jó lesz. :D majd már fél órája vártunk mikor eszembe jutott hogy talán fel kéne hívni őket. így gyors mobilkeresés. kit is hívjak aggodalom után. feltárcsáztam Fannit aki mondta hogy Campinál vannak mert leszállították őket vonatról és várnak egy következőt. a telefonba kb. mindenki beleszólt. és nem lehetett érteni mit beszéltek. hát igen kicsit lealapozták már a bulit.. ;) közben telefonált bazsi is akivel Móni beszélt...
 Ahogy már Móni is mondta miközben vártunk begyújtottunk egy pipát. meg Remivel ittunk egy kis tequilát.. majd 9re megjött mindenki. nyitva hagytam az ajtót. és valószínűleg anyuék a kaput hagyták nyitva. így én csak csörgést halottam lentről. mikor lementem már jöttek felfele az emberek.. akkor ott lent el akartam volna igazítani mindenkit. de ők inkább ajándékokat adtak. majd Ricsi a fejembe nyomta a tortát... -.-" ezután a kergetés. és a megérdemelt büntetés. majd felküldtünk mindenkit. én lenn maradtam pár emberrel. akik szintén tortásak voltak. mert összekentük őket. meg kimostuk hajunkból a sütit.. (ami persze nem jött ki.)
Sajnos Edónak 10kor menni.e kellett és kitalálták még 2.en hogy kimennek a boltba így kikísértem őket. majd van valami olyan hogy megjönnek a boltból. és elkezd melegszendvicset csinálni a Remi és a Sajti. és valahonnan előkerül egy csokiszirup... és hát nem kell mondani mi hogy van.. aki tudja az tudja aki nem annak remélem van fantáziája.. xD
itt nekem kiesik egy kis részlet. olyan pár óra. azt tudom hogy fel le rohangáltam. és hogy a szobámban beszélgettem mindenkivel. meg hogy haza jöttek szüleim. és hogy beszélgettem velük egy kicsit. de amúgy semmi másra... :D aztán hajnalban. nemtudom mikor bepunyadt mindenki. 4en az ágyamban feküdtek a Bazsi a WCvel. én meg Fanniékkal a biliárdszobában. majd reggel valaki kitalálta hogy keljünk fel. ezért mindenkit felkeltettek. és lementek a konyhába. apuval beszélgettek azt tudom. szóval mikor mindenki lenn volt a konyhában apuval. akkor én sétálgattam fel is és le is. nézegettem a károkat. meg hogy ki merre van. Fanni és Sajti még mindig aludt. és az volt a legjobb játékom hogy beszélgettem velük. magamköré tekertem a takaróm és úgy mentem mint egy szuperhős. ^^ repültem a köppenyemmel. és mindig leültem fanniék mellé. és mondtam hogy jöttem beszélgetni. ők meg csak "ühhhüüüü.őhh.ühhü." tehát mindenben egyet értettek velem. :D ezek után. valamikor... Móni és Tomi elment haza. és itt maradtak a többiek egészen 11ig. addig beszélgettünk röhögtünk. forma1.et néztünk. -.-" és én az okos... xD meghirdettem a "kiszedi össze a legtöbb szemetet a leggyorsabban" játékot. tehát segítettek összepakolni. úgyhogy nagyon szépen köszönöm.

nya. embertelen lények akik ezt elolvasták. most olvassák el az eggyel alatta lévőt is. és mondják meg hogy én teljesen feleslegesen törtem magam hogy újra leírjam ugyanazt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése