2010. április 19., hétfő

Élni életveszélyes dolog...

Sziasztok.
Én nici egyik barátnője vagyok.móni. és én írom meg a blogot helyette. mert én több mindenre emlékszem mint ő. : D
Szóval. úgy volt hogy a 19:22-es vonattal megyünk át hozzá. felszállok. többiek sehol.leszállok. körbe nézek sehol. nah jó mondom elindulok nici felé.
Odaértem így 15 perc séta után -.- Beszéltünk Fanniékkal. amikor kiderült hogy azért nem voltak rajta a vonaton mert Anita azt mondta Fanninak hogy a vonaton is lehet jegyet
venni. Igazából lehet. csak mellé büntet. nah mindegy. leszállították őket.. : D és jöttek a következő vonatra.
Mi közbe vizipipát gyújtottunk mig meg nem érkeztek meg. Aztán végre befutottak ricsi feljött emeltre. és mondta h tartsak lent mindenkit. ( hát kössz :/ )
Aztáán ricsi felköszöntötte nicit mindenki nevében. és átadta az ajándékot. Pufff süti a pofiba XDD


Ezek után nici futott ricsi után és háát ő jah. eltalálta rendesen ott ahol kellett :D :D
Aztán felmentünk emeletre. zene.pia.vizipipa. klassz : D
Hmm memória nem túl jóó.
Bazsi viccesen kész lett este...
[ itt jött. egy nem publikus rész..] Edó hazament 22:00 kor és kimaradt ebből. vajon sajnálja ezt vagy örül h inkább hazament? : D
bazsi meg ....hát... belefeküdt saját zöldszinűű hányásába. amit feltakarítottunk fuj.fuj.fuj.fuj.fuj...
3 körül. ricsi megengedte h kifessük a körmét. hát nem aranyos? :O (nem.) minden szint használtunk. olyan "cukcsi" volt. :D
Aztán lefeküdtünk aludni. körübelül mindenki máshol.
Én tv-ztem. mesét néztem ... :D (az se rossz ám :J )
Reggel. lementünk kajálni pár emberrel mert éhesek voltunk... : D Utólag mesélte ricsi, hogy amikor lementünk kajálni akkor a spongyabobnál lett ott hagyva a tv. és ez a hárman fiuk feküdtek ágyon. és igy egyszerre megszólalnak ." nah jó én ezt nem bírom "
Remélem nem hagytam ki semmit. : D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése