2010. július 11., vasárnap

SZERELEM! Minden, amit akarunk. Ez az amire igazán szükségünk van. Mindaz, amit igazán akarunk.

Talán szükségem van egy kis rehabra. vagy talán csak egy kis alvásra. van egy beteges rögeszmém. amit álmomban látok. néztem már minden sikátorban. már reménytelennek tűntök mert. egész éjszaka reménykedem. és a fejem verem a falba. ami neked van fiú azt nehéz megtalálni. egész idő alatt erre gondolok. totál kattant vagyok. a szívem zakatol. egyszerűen nem tudlak kiverni a fejemből. mert a te szerelmed az én drogom. nem hallgatok semmilyen tanácsra. anyu azt mondja. hogy kétszer is meg kellene gondolnom. de a szerelemes gondolkozás módomnak rabja vagyok. ez egy krízis. a barátaim szerint megörültem. az ítélőképességem kissé zavaros. a becsületességemre is kihat már. olyan vagyok mint egy epekedő drogos. ami neked van fiú azt nehéz megtalálni. egész idő alatt erre gondolok. totál kattant vagyok. a szívem zakatol. egyszerűen nem tudlak kiverni a fejemből. mert a te szerelmed az én drogom. nem érdekel mit mondanak az emberek. rohanok érte és megfizetem. mindig magasban járok. mikor veled vagyok. de összeomlok és sóvárgok utánad. mikor elmész. hé. így lenne egy kérdésem. szeretnél egy álom bulit a pincémben? úgy csináljam hogy a szíved úgy verjen mint 808 dob? a szerelememnél van a drogod? a drogod az én szerelmem. mert a te szerelmed az én drogom.

[kesha-your love is my drug.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése