2010. július 8., csütörtök

Választhattam a fájdalom és a semmi között, és én a semmit választottam.


Heaven Street Seven!

Tegnap este voltam rrrokával és Andival Zp.ben és megint csak olyan emberekkel találkoztam akikre nem számítottam. ilyen volt például a föci tanárom... vagy épp Katica anyukája.. hát igen szerintem ez már meg is mondja hogy az alap életkor a 25 körül és afelett volt. egészen a koncert közepéig azt hittem én vagyok a legfiatalabb ott. mikor is elém állt három 14éves kis csajszi... mondanom sem kell nagyon megnyugodtam. legalább már nem néztek ki a tömegből.. xD Maga a banda jó volt. talán az egyetlen ami nem tetszett hogy keveset beszélgettek a tömeggel.. de amúgy jó zenéket játszottak. hátha még ismertem is volna őket.. :D

Ma nem csak arról szeretnék írni hogy merre tekergek a nyári szünetemben. hanem hoztam egy nagyon érdekes témát is. mégpedig azt hogy én nem értem miért csak a lányokra aggatunk nem éppen kellemes jelzőket. miközben az ellenkező nem sem különb. sőt néha még rosszabb is és míg mi a lányokra azt mondjuk "mekkora egy ribanc" addig a pasi aki ezt kijelenti már hat lány szájában megfordult pedig még csak fél órája van a buliban. és ha ez nem lenne elég a fiúk nem állnak meg egy kis nyálcsere után. ők szeretnének még a kezükkel lejjebb munkálkodni vagy éppen a lent lévő aprócska agyukkal intim élvezetet nyújtani a gyengébb nemnek. értem én hogy ez a fiatalság. na de tényleg ennyire el lenne cseszve már ez a világ hogy egy lány nem is elég egy estére? jó oké. még ezt is ki lehet magyarázni. de az már tényleg a pofátlanság legvége hogy miközben az egyik lány szájában kutat már nézi is a következőt. persze a barátnője tőle 2méterre éppen az ő mindig hűséges és szerető élete értelmét keresi. Hát szerintem nekem lassan elég lesz ebből az undorító nyálcseréből. De azért mindenek felett éltessük a férfiakat. istenítsük őket. és ez úton is szeretnék üzenni/kérdezni a nem éppen "egy pasi egy estére" mottójú lányoknak: Drágáim ezzel mi a szöszt akartok bizonyítani?

1 megjegyzés:

  1. hmm.teljes mértékben egyet értek :D
    Miközben az utolsó 2 mondatot olvasom, eszembejut a bulid, és ha így belegondolok kicsit ellentmondás:D De amúgy teljesen egyetértek, bár ettől függetlenül egy "nagy ribanc" :D rem. tudod kiről beszélek ;)
    imadlak(L)

    VálaszTörlés