2010. november 19., péntek

Piros, sárga, rózsaszín, zöld, narancs, lila, és kék. Látok egy szivárványt. Egy szivárványt. És ez a szivárvány te vagy. (: ♥

Három napig tartó szerelem!
[3.rész.]
 
Nem gondoltuk volna  és nem is akartunk arra gondolni hogy ez lesz az utolsó napunk együtt. mi csak sétálgattunk és beszélgettünk mintha minden normális lenne. és ugyanezt tudnánk tenni a következő 24 óra múlva is...

Érzelmek gomolyogtak bennünk melyeket nem mertünk és nem is akartunk kimondani. amelyet első nap megbeszéltünk az mostanra már felbomlott. és a világot nem is figyeltük. nem féltünk attól hogy bárki megláthatna bennünket mert tudtuk hogy nem számítana. ezek a napok melyeket veled töltöttem. nem találok a tökéletesnél szebb szót rá..  utolsó búcsúnk volt. és tudtuk hogy nem lesz utána több "szia." ugyanúgy ahogyan minden kezdődött véletlen csókkal váltunk el egymástól. és én kisétáltam az életedből. te pedig csak ott álltál. nem akartam hátra nézni. nem akartam tovább maradni. azzal mindent elrontottunk volna. de te utánam futottál. átöleltél. még egy utolsó soha sem feledlek öleléssel. és végleg ketté váltunk...

Belém ivódott az illatod. bármerre mentem csak téged éreztelek. de most nem másokból áradt. hanem belőlem. a tied voltam. ezt mindenki érezte rajtam. mert mikor öleltél. mikor fogtad a kezem. mikor csókot adtál. az illatod rám ragadt. de sajnos mint ahogyan az illatod is eltűnt egy idő után. úgy te is kiléptél az életemből. nem tudom leírni mit érzek. vagy éreztem. szeretlek. és ezt nem tudom jobban elmondani...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése