2011. február 5., szombat

Nem érdekel, mit gondolnak mások, amíg tudom, hogy igazam van.

Ha én flikket ugrok, akkor...

Kezdem egy videóval hogy tudjátok hogyan is kéne kinéznie egy flikknek és hogy ne higgyétek azt hogy valami halat próbáltam átugrani...


szólj hozzá: flikk

Most hogy már tudjátok miről beszélek elmesélem nektek nekem hogyan is sikerült ezt a kis halacskát megugranom.. 

Kezdetben beástam magamat térdig egy szivacsgödörbe hogy ha netán mégse sikerülne. ami valószínű volt akkor puhára essek. odajött hozzám az egyik kis csaj és elmagyarázta mit hova tegyek miközben ugrom. kar nyújtva. láb nyújtva. és próbáljak messze ugrani.. ezekkel az információkkal a hátam mögött próbáltam ott ugrálni. és én teljesen úgy éreztem hogy már jól megy. már térdre érkeztem a kezdeti fejre és hasra eséseim után. egészen addig amíg oda nem jött hozzám még egy kis csaj. és azt mondta. " már tök jól megy a hátra szaltó ..." én meg elmosolyodtam és mondtam neki hogy ez flikk akarna lenni.. elkezdett nevetni és mondta a Regi hogy azért néz ki úgy mert nem nyújtom a lábam és magasra ugrom nem pedig hosszúra.

De ebből nekem mi jött le igazán? hogy már majdnem tudok hátraszaltózni... :D amúgy az este folyamán sikerült több flikket is megcsinálnom a szivacsgödörbe. már csak az egészet át kéne ültetnem a talajra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése