2011. december 30., péntek

A szerelem olyan, mint a fejsérülés. Beleszédülsz, azt hiszed, meghalsz, de túléled. Általában...

Gondoltam ha már a karácsonyi hangulattal elkéstem, ugyanis nekem késett 1 napot a dolog, akkor elébe megyek a szilveszternek. A terv meg volt, és nem csak bennem, hogy ma pörgessük fel magunkat, de mivel megvágták a hajam ezzel a kedvemből is loptak 2 centit. Így kerekedett ki a nagy tervből a semmi. Mondhatni el sem indult a dolog, mégis számomra kell hangolódni a szilveszterre is. Még nincs meg az, hogy igen válthatunk évet.
Nem!
Még én maradok, nem akarom megjegyezni hogy 12-re fog ezentúl végződni mikor mondjuk az évet. Hogy mindjárt itt a világ vége. Hogy 1 nap múlva már nem mondhatom ki , hogy jövőre leszek csak 18.... Minden olyan sürgős lett hirtelen, minden rohan. De térjünk vissza eredeti témánkhoz, ahhoz ami most fontos. A szilveszter éjjele. Hol leszek? Még magam sem tudom, de el leszek majd. És hogyan hangolom magam a holnap esti bulizásra?
...
:)
Az, az én titkom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése