2010. július 5., hétfő

Mosolyom festése közben jöttem rá, hogy nincs szükségem a hamis vidámságra. Csak egy jó barát kell aki mindig megnevetett..

Sok mindent tudnék most mesélni. vagy inkább keveset. de lenne egy kis kirándulási hely ajánlóm.
Ma voltam mamámmal és öcsimmel kicsit kóvályogni benn a városban. és úgy gondoltuk lemegyünk Hűvösvölgybe. onnan meg majd a gyermek vasúttal fel a Széchenyi hegyre. gyönyörű terepen megy végig a vonat szóval érdemes vinni fényképező gépet amit én elfelejtettem... :S majdnem egy órás az út az egyik végállomástól a másikig. és nem hiszem hogy unatkoznál... ha épp nem a folyamatosan változó tájban élvezkedsz. akkor talán téged is lenyűgöz azoknak a gyerekeknek a munkája aki ott a kalauzok vagy éppen a vonatokat irányítják. mert igen. ezen a terepen nálam kisebb még általános iskolás gyerekek "dolgoznak". de itt van az egész története a Gyermek vasútnak ahol lehet hogy még anyukád vagy apukád is táborozott...
http://www.gyermekvasut.hu/tort.html


a másik amit még szeretnék megosztani. lehet pár embernek érdekes kis történet lesz.. és lehet magukra ismernek... bár ezt nem igazán hinném. de nem is baj. a lényeg az hogy nekem tetszett ez a kis sztori. de tessék olvassátok el ti is. megéri! (:


http://csajokespasik.blog.hu/2010/07/05/a_masik_lanyra_hajtott#more2130020


mára ez voltam... de ez se biztos. nálam mikor is lehet tudni az ilyesmit. írok mikor van kedvem meg ihletem... csók. (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése