2010. december 6., hétfő

Emlékezz vissza júliusra. Láttam a mikulást ahogy átugrotta a locsoló csövet...

Mikulás!

Piros-fehér ruhás kerek bácsi. nagy fehér szakállal. szemüveggel és pirospozsgás arcal. piros fehér sapkában...
Tudod ki az?

 Joulupukki azaz a Lapföldi Mikulás Magyarországon járt. és azt mondták hogy majd a Vörösmarty téren lehet vele találkozni... így hát én és két osztálytársam el is mentünk megnézni az öreg szakállast aki szombat vasárnap és hétfőn délután kettőtől hatig rendelt csak... de az igazi gyerekeknek ez is elég arra hogy meglátogassák őt... egy órával előbb oda értünk a térre és addig a vásárban nézelődtünk ahol egy bögre forralt bor 1100ft. úgy hogy a bögrét is magadévá teheted... (:

majd 10 perccel előbb beálltunk a már szinte kígyózó sorba hogy mi is sorra kerüljünk a télapónál.. körülöttünk vagy 30 kis ovis vagy legalábbis alsós kisgyerek ácsorgott. mi meg a sor közepén... kis színpadszerűségen ücsörgött egy kis fakuckóban a Miki bácsi... körülötte neon mellényes férfi segítők... fel is merült bennem a kérdés hogy na és mi van a krampuszokkal meg a manókkal. de ott akkor csak a rénszarvasaid hol hagytad kérdést tettük fel... feljutottunk a színpad szélére ahol is a neonmellényes bácsikkal beszélgettünk és vártuk a jelzést hogy mehetünk a télapóhoz. ezek a kis segítő férfiak nagyon unatkoztak. mert minket kellőképpen elszórakoztattak perverz poénjaikkal... miszerint ha tudják hogy jövünk ők is beöltöznek mikulásnak hogy az ölükbe üljünk és hasonlók... majd megjött a jel hogy mehetünk a télapóhoz én oda is ballagtam hozzá és fülig érő mosollyal kezet fogtam vele és bemutatkoztam neki... majd kérte hogy énekeljek neki valamit. bármit. akár még locsoló verset is... de nem énekeltem semmit se..  viszont bele csücsültem az ölébe...és kaptam szaloncukrot mert kedves vagyok... ^^. majd jött a Barbi és a Lau akik szintén oda mentek bemutatkoztak és ők énekeltek is... bár nagyon a szöveg nem hallatszót annyira röhögtek. de azért annyira pont elég volt hogy a mikulás meginvitálja őket az otthonába mikor éppen télanyó nincs otthon... ez mi már? perverz egy télapó volt. bár nem is csodálom. nem csak mi voltunk 15 felettiek akik arra vártak hogy beüljenek a szakállas öreg ölébe... :D

Olyan ünnepi hangulatban vagyok tegnap óta. a sok csoki rengeteg boldogság hormont termelt... amúgy ti is úgy eszitek a mikulás csokikat hogy először leharapjátok a fejét??

3 megjegyzés: