2011. február 20., vasárnap

Nincs olyan, hogy rossz ötlet; csak rosszul végrehajtott.

A Godzilla!

Ma reggel nagyon nem tudtam magammal mit kezdeni. mikor haza értem 9 órára. másnaposan és 3 óra alvással. plusz enyhén sajgó lábbal a magassarkú miatt. a fejembe vettem hogy sütök sütit a nagymamámnak...

Neki is álltam szépen előkerestem egy muffinos receptkönyvet. és elkezdtem egybe önteni a hozzá valókat. közben anyám ott röhögött rajtam hogy mit szerencsétlenkedem.... a tojáshéjat véletlenül bele dobtam a tálba amiben a sütivolt. és mikor csokit reszeltem akkor majdnem az ujjam is oda lett... végül is az elképzelésemnek megfelelően. de  a muffin tészta helytelen használatával bele öntöttem a barna kakinak látszó trutyit egy kerek torta formába és bedobtam a sütőbe. amiről anyu elfelejtett szólni hogy már alapból meleg és ne nyúljak hozzá a rácshoz... megnéztem az időt és az ujjaimon szépen kiszámoltam hogy a 25 perc sütésnek mikor lesz vége. majd elkezdtem főzni pudingot. és mikor az készen lett olvasztottam csokit is. amelybe anyu is és apu is előszeretettel kontárkodott bele folyamatosan. apu öntötte bele a rumot anyu meg facsarta bele a narancsot. én meg csak álltam és kavargattam.

Mikor a folyós dolgok kavargatásával végeztem bele nyúlkáltam kicsit a sütőbe. hogy megvizsgáljam hol tart a muffin torta... szurkáltam bele a villát minden hová mint az állat hogy kiderüljön megsült-e avagy sem. miután már az egész torta villanyomokkal volt tele úgy döntöttem hogy jó lesz és én hülye. egy darab kis konyharuhával próbáltam meg kiszedni a sütőből a forró cuccot... de mi mást is vártunk... mégis a torta készítésem legfontosabb pillanata az volt. mikor szétesett... nem csináltam én semmit sem azzal a köcsög tésztával csupáncsak a formából vettem ki de az darabokra hullót. hát gondoltam oda se neki. gyorsan felépítettem valamit belőle egy tálcára mintha direkt úgy kéne kinéznie megöntöztem a pudinggal. leöntöttem a csoki öntöttel és bedobtam az egészet a fagyasztóba hogy cseppet megszilárduljon...

Az egésznek az eredménye egy annyira csokis valami lett amit én személy szerint nem bírtam megenni... de persze elvittük a nagyimhoz és nagyon örült neki hogy gondoltam rá. azért nekik nem meséltem el ezt a sztorit hogyan is rontottam el mindent. inkább apu kitalálta hogy a süti neve Godzilla amiből kicsivel később Niczilla lett... :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése