2011. március 15., kedd

Aki kitalálta, hogy "amiről nem tudsz, nem fájhat", idióta volt.


Most gyorsan írok nektek egy búcsúlevelet. merthogy elkezdtem a negyven napos böjtöt... :D szóval ha nem bírom ki és közben habzó szájjal rángatózva csokit kiáltva meghalok akkor tudjátok mi miatt volt... gondolom a böjt fogalmával tisztában vagytok... ha mégsem akkor elárulom mától negyven napig nem ehetek se húst se cukrot. tehát semmi húsosat és cukrosat. és most elmesélem nektek hogyan is telt az első napi étkezésem. érdekfeszítő írás lesz tehát figyelem...

Tegnap éjjel még gondoltam rá hogy lenne hat percem meginni egy kakaót vagy benyomni egy tábla csokit gyorsan de aztán annyira álmos voltam hogy inkább aludtam. reggel miután felébredtem lementem a konyhába kinyitottam a hűtőt és már emeltem volna ki belőle a tejet hogy készítsek egy kakaót. már nyúltam volna a túrórudi után hogy majd reggelizek egy jót. de aztán eszembe jutott hogy egyiket sem ehetem meg. ígyhát a kezembe fogtam egy banánt és azzal kellett beérnem.

Hogy az ebéd ne érjen váratlanul így én készítettem magamnak. mielőtt anyám csinált volna nekem valami húsban sült húst csokiöntettel... jól hangzik nem?? :D tehát főztem egy gyors leves amivel még nem is volt semmi baj. majd paníroztam sajtot. azzal már voltak kisebb gondjaim. de végül is könyökig panírosan is megcsináltam. olaj a tűzhelyre és már ugorhatnak is bele a sajtkockák.. arra nem készültem fel hogy ha beledobom a forró olajba a sajtot akkor az rám fröccsen... de sebaj mire elkészítettem az ebédet addigra már 1 óra volt. tehát pont időben készen lettem vele. nem mondom hogy finom lett. de ehetőbb volt mint egy banán...

Ebéd után a szobámban heverésztem. a tv.ben természetesen csak nutella meg milka csokireklámok mentek. ez az élet iróniája... láttátok már azt a reklámot amiben a pasi tapsol egyet és az égből leseik egy kinder tejszelettel teli hűtő. és elmagyarázza hogy ezt anyukája tanította neki mikor még kisgyermek volt. hát kipróbáltam és hiába tapsoltam csak a kezem lett pirosabb... vacsorára gyümölcs salátát ettem...nem rosz de hiányzik belőle a csoki...



Amúgy Timitől eredt a böjt ötlete tehát ha valaki majd sajnálni fogja hogy én meghalok az kövezze meg a Timit... :D  csók. (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése