2011. március 3., csütörtök

Kis dolgok, melyeket megtettél, többet érnek, mint a nagy tettek, melyeket csak tervezel.

Egyszer mind felnövünk...

ismételten kezd beütni hozzám a szokásos letargikus hangulat a szülinapom elött amit majd egy hónap múlva megkoronázok egy iszonyatos árokban fetrengéssel.

na jó természetesen csak viccelek... nem az árokban fogok fetrengeni hanem otthon az ágyamban.

Gondolom feltűnt mindenkinek hogy az elmúlt hónap(ok)ban nem írtam és ha itt voltam az is csak valami kis szösszenet volt csak. ennek rengeteg oka van. az egyik talán az hogy nincs mit írnom. és jelenleg is erről a semmiről írok... amit le szeretnék írni azt nem tehetem. ha naplót írnék arról mit csinálok én 0-24 egy nap akkor vagy 18-as karikát kéne kiraknom vagy egyszerűen névtelenül valahol a semmibe veszve kezdenem egy újat amit senkinek sem árulok el. hisz ez most divat... vagy nem.

most fog jönni az a dolog amit anyunak szoktam mindig mondani ha valami rosszat tettem... változtatok a helyzeten. megpróbálok többet írni valami olvashatót és értelmeset. lehet hogy mondjuk erre csak nyártól lesz időm. bár így elgondolva még akkor sem.

áhh majd csinálok egy havi blogot. minden hónap első csütörtökén kaptok egy húsz oldalas kis magazint arról amit amúgy kétnaponta kapnátok meg. na?? :D ezzel is csak annyi a baj hogy azon is egy hónapon át kéne dolgoznom és nem csak szerda esténként. de az elgondolásom jó volt..

búcsúzásképpen kaptok tőlem egy videót. biztos vagyok benne hogy mindenki tudja mi az a Shrek. tudod amiben a Rumpelstiltskin van... és ez a zene...
Hallgassátok szeretettel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése