2010. június 22., kedd

"A békéről mesélnek és bombákat dobálnak..."

Rise Against!

Már áprilisban megvettem a jegyem erre a koncertre. nagyon vártam már. hisz most voltak először Magyarországon. ráadásul mondhatni véletlenül sikerült rá venni őket. mert a közelünkben turnéztak. és végül is át hívtuk őket. gondolom jó pénzért. de megérte a koncert... a Dürer Kert nagytermében volt a koncert. míg odakinn focimeccs ment. de rengeteg ember volt. 2héttel a koncert előtt már mindenhol ki volt írva hogy "a jegyek elfogyva". az emberek egymáshoz dörgölőzve és egymáson taposva próbálták élvezni a koncertet. miközben beljebb teljes pogó próbált mozogni..

bár a kapunyitás 18.30kor volt. mi kb 7re értünk oda. és már akkor is annyi ember volt hogy a nagyteremtől a bejáratig sorban álltak. igaz nem nevezhetném sornak amiben álltak inkább tömeg... a lényeg az hogy miközben a sor haladt én magam mögé nézve ismerős arcot véltem felfedezni. ami valószínűleg. nem csak számomra volt ismerős az a három arc... a The Grenma együttes tagjai álltak közvetlenül mögöttem.. [jupppi] jó nem vagyok olyan nagy rajongó hogy egyből le is támadtam őket. és autogram fotó mi egymás.. csak nagy széles mosollyal fordultam az ismerősöm felé. és a mosolyomtól beszélni alig tudva bólogattam hátra és mondtam hogy grenma... :D még a koncert közepe fele a pogóban is összefutottam velük. illetve akkor csak a Matyit a dobosukat és a barátnőjét láttam.. de akkor is mögöttem álltak.. (:

visszatérve az eredeti bejegyzés céljához. igen Rise Against koncert. a tömeg minden egyes statisztát megtapsolt mikor feljött a színpadra. mert lehet úgy mint én nem is láttak az előttük állóktól. vagy pedig nem is tudták ki az csak gondolták. hátha végre elkezdődik valami.. de semmi baj. volt előzenekar. mint mindenhol. egy magyar együttes ami a "semmi komoly" névre hallgat. a nevükhöz képest eléggé jó zenéket játszottak. sikerült teljesen rá hangolniuk a tömeget a közelgő nagy zenekarra. az utolsó számuknál mondták hogy a Rise Against csak 21.10kor fog kezdeni. és akkor volt 20.20 szóval volt még 50 percünk. ami megint csak abból állt. hogy a már izzadt testekhez dülöngélsz. mert a tömeg lökdösődik. mindenki előre akar jutni. elölről pedig vissza löknek... elöl a színpad előtt korlát volt ami előtt pár piros kabátos őr állt. akik néha néha. úgy 2 percenként. egy egy üveg vizet locsoltak a tömegre. majd be is dobták nekünk. még jó is valószínűleg anélkül meghaltunk volna egy páran... :D de ezeken kívül jó volt.. a koncert kezdetével a tömeg élvezete teljesen kiteljesedett.. bár én egy cseppet többet vártam volna tőlük. de lehet hogy csak a szituáció nem tetszett. de játszották viszont a két kedvenc számom. ami a Savior. <3 és a Prayer of the refugee. mondhatom hogy nem csak én örültem ennek a két számnak hanem mindenki más. de az összes számukat szinte ismertem..
tehát jó koncert volt. jöhettek majd még Magyarországra. csak akkor inkább kinti koncert legyen.. :D ha majd találok valahol normális jól hallható koncertfelvételt. ami rövid is és nekem is tetszik akkor azt feltételezhetően megosztom veletek is. szóval számítsatok arra hogy egy élményen fogunk osztozkodni... (: csók. (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése