2010. szeptember 8., szerda

Köszöntelek a pucér valóság színházában ahol az ördög játszik az Atyaúristen álarcában!

178. nap!

ISKOLA.... pf. már megint amúgy. ma egész jól szórakoztunk... nem volt Zsóka néni aki két órát is tanított volna. és Ricsi bácsi jött be helyette. és annyira jó volt az a két óra... :D de nem csak ez utolsó óra fizika... na ez már így jól kezdődik. főleg Fórizzsal... tegnap könyveket dobált. és azt hittük mikor a széket a feje fölé emelte hogy azt is nekünk dobja. [amúgy gravitációról tanultunk.] ma pedig vízzel locsolt... először elkezdte a táblát. majd a tv.t... [remélem ének tanár nem olvassa... xD mert akkor megint nem lesz termünk...] majd megpróbált kilocsolni a csukott ablakon....-.-" persze arról egyből vissza fröccsent az ott ülő emberekre.. szóval jó óra volt.. de ha ez nem lenne elég. Timi meg engedte hogy rajzoljak a kezére. és olyat alkottam. hogy elaléltok... :D

rajzoltam egy csontváz emberkét a Timi kézfejére. úgy hogy a mű két lába a középső és a gyűrűs ujj volt. majd megrajzoltam tovább a medencéjét. meg a bordáit. és a gerincét. a kezei is tök jók lettek. csak a csontváz fejét nem tudtam jól megcsinálni... mert nem tudtam hogy néz ki... de az összhatás gyönyörű lett. és holnap is fogok. de újított formában... :D de ezt majd holnap.... ;)

Suli után Timivel hezitáltunk egy sort. hogy vagy elmegyünk Mandarinba... vagy pedig holnap cigizünk... xD végül a Dóri meggyőzött minket hogy menjünk kajálni. és holnap majd ad nekünk cigit. hogy ő ne szívjon... so megint jól jártunk...
kajálás után a nyárról beszélgettünk és olyan "honvágyam" lett. nyarat akarok. már elterveztük. hogy nyáron majd valamikor lemegyünk Balaton Szemesre nyaralni. ő és a 3 barátnője meg én és a 3 barátnőm. egy 8 ágyas ikerházba... ami nagyon olcsó. és nagyon jó... és már alig várom... de az még fél év.... borzasztó... :'(



3.kor elindultunk mind ketten haza. én meg vh.ztam Móninak hogy melyikkel jön. hogy tudjak neki mesélni... persze álltam déliben vonatnál. ő meg kijelző alatt. és úgy hívott vissza... ehhez is tehetség kell tehát... xD
vonaton találtunk egy Sharont és egy Timit. [váraljai...] és nagyon vicces út volt. annyit röhögtünk.. kezdve attól ahogy Móni mesélt. és hadart mindent. és Sharonék be zavarták az érdeklődésükkel. odáig amíg a végén kitárgyaltuk "isten áldását"...  [nem. nem azt amivel a nőket áldotta meg.... xD]

2 megjegyzés:

  1. vicesebb lett volna ha kitárgyalod a végét.. :D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. de azt én nem szeretném egy világ elé tárni...
    na meg Sharon is kibelezne... xD

    VálaszTörlés