2010. szeptember 5., vasárnap

Azt bizonyítják a képletek,hogy közeledik a te végzeted,mert mások alakítják az életed

Utca bál!

Minden év szeptember első szombatja. csakis egyet jelenthet. Utcabál lesz a Balatoni úton. mondjuk idén kicsit közelebb volt. itt a rendőrség és a stopi között.
bocs a képért. nem kicsit régi.

kisebb is volt. olcsóbb is. de élvezhető. :D

Reggel ébresztett anyu 11 kor hogy menjek velük vásárolni. aztán végül nem tudtam fel ébredni 5 perc alatt ezért itthon hagytak.

Majd kitaláltam ha már egyedül maradtam itthon megnézem lesznek.e majorettek az utcabálon. tudni illik. én minimum 5 évig majoretteztem egy éve hagytam abba. és nagyon hiányzik. ezért most idén eldöntöttem lemegyek és megnézem hová fejlődtek azok akiket ott hagytunk.

Felhívtam Remit. pont jó is volt. menetkészen értem utol szegényt. mondta hogy ő most jött haza onnan. egyből leállítottam ne is kezdjen bele semmibe lemegyünk körbenézünk.

Aztán persze mivel én lementem megnézni őket ezért ők nem léptek fel.

de találkoztam jó sok ismerőssel. majd haza jöttünk 6ra. és én fürödtem hajat szárítottam és öltöztem meg sminkeltem. mert 7.30kor találkoztam rendőrség előtt Katicával.

Végül vele mentem le és Ildivel utcabálra ott találkoztunk Mónival és Judittal spáten színpad előtt táncoltunk. Móni és Judit haza ment. mi meg lementünk spatiba. megint... :D



[röviden és tömören ennyi. nincs erőm többet írni pedig lenne mit... majd a legközelebbinél bepótolom.]

csók. <3

2 megjegyzés: