2010. szeptember 2., csütörtök

Még csak nem is teszek úgy, mint aki érti a világot. A nap fölkel. A nap lenyugszik. Jelenleg mindössze ennyi tűnik bizonyosnak.

Alvin és a Mókusok!

Bambi & Hello Kitty....
A nyár utolsó koncertje. augusztus 31.én este zöld pardonban esett meg. és ott volt mindenki aki csak számított.. :D na jó nem leszek szemét. voltak akiket sajnáltam hogy nem jöttek..  mint például a Fanni. de majd bepótoljuk. szeptember 26.án PECSÁban...
Csak hogy ne kapjak lecseszést meg kell említenem. hogy Mónival elterveztük mi buborékokat fogunk Alvinékra fújni koncert közben az első sorból. nem gondoltuk hogy ez az apró tett nehézségünkre fog válni és mégis sikerült... az egész probléma ott kezdődött mikor még csak buborék fújót kerestünk. déliben megnéztük a cigis boltomban. majd a CBA.ban de ott nem árulnak. gyorsan át rohantunk szembe a DM.be ott sem árultak. -.-" gondoltuk a 61.es megálló túl oldalán van két ajándék bolt is. valamelyikbe biztosan kapunk majd. szerintetek kaptunk? oo. gondoljátok hogy ennyire egyszerű lenne?? hát NEM. ok. majd mamutban ott azért van egy pár üzlet valamelyikben csak árulnak buborék fújót. hogy leegyszerűsítsük a dolgot megkérdeztük a biztonsági őrtől mégis van.e bármilyen ötletük merre keressük. azt mondták a játékboltban. ok. van 3 is a mamutban. az elsőben. elfogyott. de szerencsénkre a másodikban már találtuk. mondjuk 300 forintért.. de akkor is. végre találtunk... :D persze koncerten az istenért sem sikerült fújnunk. fújt a szél esett az eső és nem is az első sorban álltunk... Móni el is vesztette az övét...  nem is ő lenne. nem igaz?

alacihaverja.
Volt egy srác koncerten én úgy hívom hogy alacihaverja. mert a nevét nem tudom. de a lényeg srácnál volt egy újszövetség... alvin koncerten... hát érdekes mit ne mondjak... :D 
mielőtt bárki is elkezdene kritizálni hogy ezt minek írtam bele. ha a nevét se tudom meg kb. 1 mondatban le is intéztem. akkor annak mondom azért mert meg mondtam neki hogy nem fog felkerülni a kép napiszarra csak ide a blogba... :D



183. nap!


2 emberrel kevesebb fogadott évnyitón. ráadásul pont az a kettő ment el akikkel a legjobban voltam. amúgy egész jól kezdtem az első napom. beszélgettem egy órát Áronnal és elvettem az életkedvét. ma meg tegnap is a maradandó 2 órában próbáltam meggyőzni a felől hogy nincs igazam.... persze valahogy mindig úgy jött ki a helyzet hogy csak jobban beoltottam szegényt...

182. nap!

első tanítási nap az iskolában... és egyből 7 órával kezdünk. de még nincsenek tankönyveink. szóval tanulni se fogunk.. majd holnaptól... -.-"
délután mamut kávézó. Timivel. Mónival..

Holnap?? oo. az legyen az én titkom... ;)

1 megjegyzés:

  1. félre informálsz mindenkit nici. ejnyee.:O
    szeptember 24. lesz alvin koncert. (:

    VálaszTörlés