2010. október 21., csütörtök

Az ölelés arra jó, hogy tudasd másokkal szereted őket, anélkül, hogy egyetlen szót is mondanál .

Világnap világnap hátán!

Az elmúlt egy hétben 4-5 ilyen nap is volt... sőt lehet hogy még több is. mi több valószínű csak azokról már nem tudunk... próbáltam betartani őket félig meddig sikerült is. de egy idő után elvesztettem a fonalat. vagy épp lemaradtam a történésekről... :D

Kezdjük az elején ha jól emlékszem akkor október 13 szerda kiöltözés világnapja. de azt mondtam is.

október 15 ölelés világnap. az eredeti terv az volt Mónival hogy mindenkit megölelünk majd. aztán ezen finomítottunk. mindenki aki szimpi nekünk. majd végül senki sem kapott ölelést mind a kettőnktől... de azért ezt a napot is betartottam Orsi nyakába ugrásával déliben. illetve a suliban mindenkit aki érdemes volt rá meg öleltem... :D

október 18. "szeretlek" szavak nemzetközi napja... [az ugyanaz mint a világnap vagy nem?? de.] ezt ugy ahogy volt kihagytam...

október 19. seggre pacsi világnap.... nem tudom honnan jött vagy mi értelme. de Tina reggel ezzel köszöntött...  de az is lehet hogy ez hétfőn volt. mert kicsit össze folytak a napok...

érdekes módon csak ez a 3 jutott eszembe. pedig tudom hogy többet is mondtak... jaj volt mellrák világnap... de azt is elfelejtettem... na mindegy. lényegtelen. csak írni akartam végre valamit. csók. (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése