2011. július 28., csütörtök

Aki egy hazugságban hisz, el fogja utasítani az igazságot.

Nyári szilveszter 1. és 2. rész!

Július 22 péntek este 7kor ültünk a ponyvásban ittuk az esti kakaót, amely ma este tequila és sör formájában érkezett. Kicsit később kellemes enyhe bódult állapotomban kapaszkodtam oktogonon abba a sárga csőbe, hogy hátra ne dőljek. Itt volt egy kis hiszti a "várjuk meg ezt.." és a "hova menjünk..." fázisok között végül is Blahán az akácfánál kötöttünk ki ahol valamiért megint dugóba keveredett a csapat háromnegyede, de túl nagy baj nem is történt, mert az akác dugig volt. Beszállhattunk volna egy kis hering partyba, de ahhoz előtte inni kellett...  Ezzel az indokkal kerültünk újra oktogonra piát venni, majd megint a gondolkodós rész következik inni merre címmel. Egy rossz irányba indulás után gyors fordulással deákra kerültünk. Irány a játszótér! Az idő kiesett így ne kérdezd, de 3 liter extra narancslé elfogyása után, mint a veszett kutyák bolyongtunk, egészen addig míg mindenki haza nem ment. Az utolsó még egy kis nasi lefekvés előtt a macim volt melyet jó mélyen magamhoz öleltem...

Július 27 szerda este fél 10 csak összejön az a Margitsziget mondatokkal indultunk el, de mire 10re megtaláltuk egymást, menjünk inkább a deákra lett belőle. Nem tudom mondjuk, hogy ez azt jelenti, hogy lesz egy 3. rész is a nyári szilveszterből, de elgondolkodtató, ugye? Mivel én csak egy órát maradtam velük, így csak addig tudom mondani a történteket hogy leültünk deákra, így a mesélésem elbukik. Hacsak nem már az előző részben is elbukott, ami valószínű, de azért folytatom, mert annyira rosszul néz ki hogy az előzőről olyan sokat írtam erről meg 3 mondatot se tudok megemlíteni. Nem megy ez már olyan jól mint régen, pedig azt gondoltam egyszerű lesz mint a karika csapás, és mégsem. Majd legközelebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése