2010. július 26., hétfő

...az elveszett idő nem tér vissza.

Spanyolország!

Július 14. szerda reggel 7.oo kor indultunk a homokórától. és mindenki teljesen izgatottan várta hogy spanyolba érjünk.. bár a busz út 26óra volt de oda fele teljen jól elszórakoztunk mindenen...
az utunk Szlovéniában kezdődött. ott még csak úgy ismerkedtünk a helyzettel és az emberekkel is. Majd Olaszországban zötykölődtünk tovább. és mi Fannival a busz leghátuljában ültünk két ismeretlennel. meg a Geryvel. amúgy az a két plusz fő egy másik suliból volt. név szerint Berci és Dia ő róluk szerintem itt még fogtok hallani.. xD a lényeg hogy a fiuk nézték hátul a kamionokat amiket megelőztünk és észre vettük hogy az egyik magyar rendszámú. gyorsan előkaptunk egy zsepit meg tust. és ráírtuk nagy betűkkel hogy SZIA és az ablakra nyomtuk. de előtt én a tussal egy gyönyörű szép hennás tetkós csuda jó figurát rajzoltam Fanni kezére. ami nem nagyon akart lejönni... :D majd a Berci kitalálta hogy beleharap a paradicsomba és utána rajzol neki szemet meg szájat. nagyon jól nézett ki. ja és BOBBY. a tábor alatt ezt a szót lehetett legtöbbet hallani.

olyan hajnali 1 és éjfél között hagytuk el Olaszországot és léptünk át a Csigaevők földjére Franciaországba.. mivel sötét volt nem nagyon lehetett látni a tájat de így is minden amit láttunk szépnek hatott. vagy már csak álmosak voltunk... reggel 6 körül értük el a spanyol határt. és mikor kiszálltunk az első benzinkútnál mindenki vissza vágyott Magyarországra. mert hideg volt és fújt a szél is. de annyira hogy majdnem odébb fújt minket.. majd Spanyolországban az utolsó ellenőrző kapunál megállítottak minket a Catalan rendőrök. és volt valami probléma állítólag nem könyveltek el valamit Miskolc és Budapest között na mindegy hülyeség volt az egész. de egészen a táborig úgy mentünk a busszal hogy elöl egy rendőr autó és hátul is.. hát igen mi ennyire különlegesek voltunk.. :D
Calla Levado.ba a táborba olyan 11körül érhettünk. vagy lehet előbb nem nagyon figyeltem ott már az órát. bepakoltunk a szobákba. és ment mindenki egyből a tengerhez fürdeni. azt nem is kéne említeni hogy egyből első nap mindenki pecsenyére égett.. xD majd pénteken szabad napot kaptunk. és megint csak a tengerparton voltunk. esténként pedig szintén ott ültünk beszélgettünk ittunk... persze csak mértékkel. (: amúgy egy négy ágyas szobában voltam Anitával Fannival és egy Ági nevezetű volt 9.el. a szobában volt egy francia ágy amin 3an aludtunk és volt egy emeletes ágy amin az Ági aludt külön.. :D

3. nap tehát szombaton azaz július 17.én voltunk először Barcelonában megnéztük a Sagra da Familia.t itt kaptunk 20 perc szabad időt hogy körbe sétájuk ezt a nagyon nagy templomot és hogy elintézzük a magán ügyeinket... xD nem kell mondanom hogy kevés volt az idő. mint a többi helyen is. mert inni tovább indultunk a Güell parkba. melyet Gaudi valami 17hektáron csinált botanikus kert volt. és úgy tervezte meg az egészet hogy ezeket a hektárokat háromszögekre osztja. és mindegyik háromszög csúcsába épít egy nagyon nagy és szép házat. és a házakból csodálatosan rá lehet látni majd a tengerre. meg az egész kertre. igen ám. csak Gaudi nem számolt azzal hogy az akkori emberek nem fogadták el az ő építési technikáját. ezért senki sem vette meg a házakat. itt is csak fél órát kaptunk így nem tudtunk semmit megnézni közelebbről. amit megnéztünk az a piactér volt. ami egy nagy homokplacc. körbe egybefüggő padokkal. amelyek Gaudi úgy csinált hogy egy meztelen ülő embert gipszbe öntött és ebből a gipszlenyomatból csinálta a székeket hogy kényelmes legyen.

innen egy skanzenbe mentünk ahol is megnéztünk egy múzeumot meg valami üvegfújó. készítő műhelyét. de nem nagyon értettem az egészet. mindegy... itt kb. 1órát tölthettünk. a semmiért majd felmentünk egy kilátóba. ahonnan egész Barcelonát lehetett látni. és a kikötőt meg a tengert is gyönyörű szép volt. majd a délután folyamán. elmentünk a la Ramblas.ra amit úgy kell elképzelni mint a váci utcát csak sokkal nagyobba. és sokkal több emberrel. meg üzlettel.. :D mi a Kolumbus Kristóf szobortól amely a tenger felé mutat indultunk. a másik vége pedig ennek az utcának a Catalunya tér amely egy trapéz alakú tér. a piacon láttunk buzikat. akik épp a legény búcsújukat ünnepelték. a férfi aki valószínűleg a feleség volt egy kis zöld tüllruhában sétálgatott a városban. amúgy ami Barcelonában a legjobban tetszett azok a kis piros biciklik voltak... a város több pontján sorban vannak ezek a bicajok. pár euróért kibéreled őket. és átbiciklizel velük a városba akárhová majd ott lerakod abba a helybe ahol ezeket tartani kell. és bárki használhatja őket. nem teszik tönkre nem lopják el. semmi. csak használják ezeket. majd este elmentünk Barcelona zenélő szökőkútjához a Placa de España.hoz szerintem ez is egy csoda szép élmény volt.

majd vasárnap újabb pihenő napunk volt a táborban. amit Fannival végig aludtam.. xD este megint csak a parton voltunk. és ismerkedtünk a Hollandokkal. mert mi más lenne Spanyolországban.
hétfőn tehát ha jól tudom július 19.én voltunk Montserratban. amely egy mese szép hegység ahonnan belátod egész Barcelonát. sajnos mikor mi voltunk teljes köd volt így nem láttunk semmit. nagyon nem lehetett ott se semmit csinálni mégis kaptunk 2 óra szabad időt. megnéztük a bencés apátságot. megérintettük és kívántunk egyet a fekete Madonnától. majd visszamentünk Barcelonába és megnéztük a Barca stadiont kívülről belülről átvizsgáltuk. engem nem nagyon foglalkoztatott. miután a fociról nem sokat tudok. de minden fiú oda és vissza volt. mi lányok pedig inkább a stadion után mikor visszamentünk a la Ramblas.ra és vásárolhattunk még.. :D

kedden azaz július 20.án mentünk Marilend.be ami egy 12 évesek számára fenn tartott csúszda park. és nem fogjátok elhinni de nagyon élvezetes volt újra olyan kicsinek kiadni magunkat. amúgy nem csak csúszdázni mentünk hanem láttunk ott papagáj show-t aminek a lényege az volt hogy spanyolul meg katalánul dumáltak egy csomót nekünk és papagájok repkedtek a fejünk felet. az egyetlen érdekesség az volt mikor az egyik papagájnak mondhatunk számokat az összeadta őket. és meg mondta a választ. egy harang segítségével... ez után átmentünk a medencés előadásra. ahol fókákat táncoltattak meg ugráltattak. meg minden egyebet amit egy épeszű ember ki tud találni. később jött a delfin show előtte 20 euróért beleülhettél a vízbe és kinyújthattad a kezed hogy a delfin beletörölje a taknyos orrát. na mindegy. ezt kihagytuk. viszont a delfin show tetszett. nem minden nap lát delfint az ember... ez az egész herce-hurca után csúszkáltunk rengeteget Timivel. bár az elején féltünk. de mikor már az 5. kisgyereket akik még a mellünkig se értek lecsúsztak akkor már mi is mentünk.. :D este a vacsinál tortáztunk mivel Ati szülinapja volt este pedig szintén a parton ünnepeltünk.. nem mintha a többi este nem az lett volna a program..

szerdán július 21. én megint szabad napunk volt a táborban. és a fiúk kitalálták hogy menjünk el egy másik partra fürdeni mert az sokkal szebb mint a mienk. és kb. ugyanolyan messze is van. Ati egész nap duzzogott depis volt kicsit és azt mondta hogy ő nem jön velünk. mégis félúton láttuk hogy előttünk jár. lementünk a táborból a tengerhez. át a nudista strandon... :$ majd a köveken keresztül át egy másik partra és onnan a hegy és a tenger mellett egy úton sétáltunk mikor is megint láttuk Atit. aki egy kövön ült a 7 méter magas partfal szélén.. fiúk elkezdték szólongatni hogy miért duzzog aztán egyszer csak eldobta mindenét. oda ment a partfal szélébe. lenézett. hátrébb futott majd lendületből leugrott a sziklák közé a vízbe. azt hittük meghalt öngyilkos lett az összes lánynak a szíve a torkában dobogott. mindenki futott utána. és hátulról először csak annyit láttunk hogy a jól úszó fiúk utána ugranak hogy kimentsék. majd kiderült hogy csak átvertek minket. mikor már az összes fiú a vízben úszott és röhögött... -.-" mutattak nekünk 3 fajta sziklát amiről ők ugráltak. az egyik egy 1méter magas volt. és onnan ugrottál a több méter mély vízbe. a másik ahonnan helyből nagyon messzire kellett ugrani az olyan 2-3 méter magas lehetett.. és az a 7méter magas ahonnan mindenki leugrott. ez volt talán a legjobb élményünk a spanyol táborban. persze mikor elmondtuk a tanárnőnek kicsit kiakadt. de örült annak hogy semmi bajunk nem lett. (a képet csak ideiglenesen raktam be. mert a szikláról amiről ugráltunk nekem nincs képem. és a lánynak akinek meg van az éppen a Balatonnál edzőtáborozik.) de ez a csütörtök annyira fárasztó egy nap volt hogy Timivel kitaláltuk hogy a melltartópántot körbetekerjük a ruhán.. mert az menő. és egyedi. plusz kívül csatoljuk össze.. és így flangáltunk egész nap a táborban... és megszámoltuk hogy ami tortillát kibontottunk tegnap még hány szem van benne. egyenként számolgattuk. és jól emlékszem hogy 135db. volt benne.. :D

csütörtökön július 22.én átsétáltunk Calla Levádoból azaz a táborunkból Tossa de Mar.ba a tőlünk 3km.re lévő kis városkába. ott megnéztünk egy várat. majd a piacot. ahol elvileg kellett volna lennie chocholate con churros.nak ami egy spanyol édesség. és nem volt és ez szomorú... :( ott vásároltunk kis souvenireket majd áthajóztunk Lloret de Mar.ba ami ugyanúgy kisváros. mégis egy hatalmas bulizós hely. mindenhol klubok klubok hátán. és rengeteg helyes pasi. és egyik se spanyol.. itt tettem azt a megállapítást. hogy spanyol országban nincsenek is spanyolok. :D na mindegy. ott is vásárolgattunk majd a hajó vissza vitt minket a táborba.

péntek július 23. az utolsó nap a táborban. rossz idő volt. ezért nem tudtunk fürdeni viszont így is jól telt a nap. este különleges vacsorát kaptunk. mert meg lehetett kóstolni a rákot. vagy polipot és kagylót is kínáltak nekünk. plussz lehetett enni igazi spanyol tortillát. és tapast is. és ezek mellett még rengeteg kaját. vacsi után volt egy kis pihi. és 9.00 kor csináltak nekünk egy vetélkedőt a táborosok. az első feladat az volt hogy egy fura alakú üvegből kellett inni. utána. kiválasztottak 3 fiút és 3 lányt és nekik adtak mindenféle feladatokat. mint például hogy táncolniuk kellett egy naranccsal a homlokukon. rajzolniuk is kellett. vagy például hogy a melyik fiú tud a legtöbb puszit adni a legtöbb embernek az teremben.. :D és a legviccesebb feladat mégis az volt mikor a fiúknak a seggüket rázva kellett elmutatni egy szót.. xD az mindenkinek nagyon tetszett. majd lementünk utolsó este lévén a partra. és szerintem ez volt lenn a legjobb este. jobb volt mint a moziban.. :D mikor lementünk és leültünk körülöttünk volt 3 társaság. és nálunk a fiúk elkezdték üvöltözni hogy "ria. ria. Hungaria." és a 3 körülöttünk lévő társaság mind vissza hogy "Holland." na megint jól kifogtuk... -.-" xD mi elkezdtünk énekelni. mire ők is. majd beszóltak mi visszapampogtunk utána kővel dobáltuk egymást... és végül elűztük őket.. :D de nagyon szép este volt.. Nincs igazam?? ( a képek amúgy még az első este képei. mert az utolsóról még nincs képem de ami késik nem múlik...)

szombaton július 24.én délután 3.kor indultunk haza. és nem kell mondani hogy amilyen fáradtak voltunk nem mást csináltunk a buszon mint aludtunk.

szerintem amit lehetett azt elmeséltem. még tartozok majd pár képpel. azokat majd. utána postolom ha megkaptam. és ha érdekes lesz.. ha nem akkor teljesen felesleges.. van amúgy 3 videóm azok közül egyet majd biztosan felrakok. mert az a kedvencem. majd ti is meglátjátok ha felkerül.. xD na csók. (L)