2010. július 13., kedd

Nem én kések. a VILÁG siet...

Sziasztok... Nem történt semmi csak úgy gondoltam elbúcsúzom. mert holnap indulunk Spanyolországba. és nem biztos hogy fogok tudni onnan is írni. de amint vissza jövök. leírok mindenféle érdekességet.. igazából már csomagolnom kéne. de annyira összevissza vannak a ruháim. hogy még rájuk nézni is fáj. alapból hajtogatni sem szeretek. de egy dolog vigasztal. hogy kaptam rózsaszín bőröndöt.. :D minden kis pajtás vigyázzon magára én is megpróbálok. és mindenkit ugyanúgy szeretnék viszont látni 26án.. :D na jó kis engedményt adok.. a bőrszíne mindenkinek legyen barnább mire vissza térek.. és szórakozzatok jól. én is azt fogom tenni. na csók. (L)
mégse mehetek el mindenféle giccs nélkül ezért megmutatom hova fogunk menni. a tábor neve Cala Llevado. és a tanárnő nagyon sokat emlegette Tossa De Mar.t is és Girona.t de nem tudom most pontosan megmondani melyik van közelebb... :D amúgy Costa Brava.ra megyünk. azt hiszem... de ez mind majd ki fog derülni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése