2010. július 1., csütörtök

Csak még egyszer, csak utoljára, a sárba fekve, ordibálva, Csak még egyszer, egy éjszakára, infarktus nélkül, nem manipulálva....

Nyári Szilveszter!


Nem gondoltam volna hogy ennyire korán jelentkezem... de így alakult... :D


alapból is ott kezdem a mesém hogy ez már a második nyári szilveszter volt. tehát eljött a régi társaság. és még pár új ember is. Ez is mint szinte minden más Mónival és a sok hülyeségünkkel kezdődik... eredetileg 19.34el mentünk volna.. amúgy végül azzal is mentünk. de közben volt pár változtatás.. és úgy terveztük hogy majd csak a vonaton találkozunk. de persze ez is változott. ezért 7kor találkoztunk a lépcsőnél ahol én okos gondoltam hogy majd árnyékban várhatok Mónira.. hát nem éppen jött össze mert a 7órási nap az még pont akkor oda sütött... elmentünk lidl.be vagy hova.. az a lényeg hogy boltba hogy Móni vegyen magának energia italt. nekem volt a kezemben egy doboz eperlé.. mondjuk vodkás eperlé. de az már más téma.. az a lényeg hogy bevásároltunk lidlbe. és mentünk is a vonathoz. bár nagyon gondolkodtunk azon hogy megyünk még ott Érden DM.be hogy vegyünk szúnyogriasztót. amit előzőeste kitaláltunk hogy majd beletöltjük a szúnyogirtó folyadékát egy vízipisztolyba. és majd ülünk egy padon és lőjük a szúnyogokat... de valahogy inkább déliben akartunk DM.ezni.. ezért siettünk a vonathoz. illetve nem is siettünk mert időben voltunk na mindegy... vonaton fényképezkedtünk. mikor is Ligeten felszállt egy korunkbeli csávó és leült mellénk. ezért mi fel álltunk mert féltünk tőle hogy kiröhög.. mindegy. buták vagyunk.. :D persze sejthetitek. mire délibe értünk már ott zárva volt a DM ezért nem vettünk szúnyogriasztót. illetve vettünk de csak jászain.. ahol 9kor találkoztunk mindenkivel. volt akivel előre megbeszélten. és volt akivel csak véletlenül ott is összefutottunk.... bekísértük Timiéket és Fannit margitszigetre. majd mi Mónival vissza is fordultunk. mert kíváncsiak voltunk hogy melyik villamos megálló van közelebb a margitsziget bejáratához. már jászairól odafele meg is számoltuk. ott 497 lépés volt. az biztosan. és kisétáltunk margitkörútra onnan csak 460 lépés de nem biztos mert Móni megállt fényképezni és én közben elfelejtettem hogy mennyinél is tartottunk a számolásban. de szerintem jól számoltunk... de még megyünk majd valamikor és megszámoljuk még egyszer. hogy biztosak legyünk benne. ezek után. még mindig volt egy túránk. amit muszáj volt körbejárni. mert tudni illik. mi minden szilveszter előtt nyafogunk de csak egymásnak. és a tavalyi előtt leültünk egy tökjó kis helyre a vízparton. és tavaszi előtt is lementünk oda. és most is ott ültünk és fényképeztünk. na mindegy. végre elmentünk a szökőkúthoz a többiekhez. ismerkedtünk köszöngettünk. mikor is eszünkbe ötlött. hogy nekünk meg kell tudnunk a tehén elméletre az "okosaknak" mi a válaszunk. tehát ez a mi kis eszességünk az. ugyebár a tehén négy lábú állat. és miközben áll akkor fejed. és ha leütöd vagyis elájul és eldől akkor is meg tudod fejni hogy jöjjön belőle tej? én álltam a nem oldalon.. miszerint. miért is jönne belőle akkor már tej? és Móni állt az igen oldalon. mert attól mert fekszik a tehén és nincs magánál. a tej még folyhat.... na mindegy megint adtuk a formánkat..



ezeken kívül a buli az ugyanolyan volt mint az előző. bár tűzgyújtás nélkül.. de így is nagyon meleg volt este... legalábbis én kis gatyában nem fáztam. ja és Mónival reggel meglátogattuk Palit és összefirkáltam krétával. de nyugi Vani csak szemet meg szájat. meg kukit rajzoltam neki... :D



őőő. amúgy ez nem hiszem hogy pont a nyári szilveszterről szolt. inkább arról hogy én a Mónival mekkora hülyék vagyunk.... ami mindig bebizonyosodik... miiiindegy. holnap elvileg kaptok még a ma esti alvin koncert. mesélését is... jónak ígérkezik... reméljük az is lesz... (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése