2010. június 30., szerda

Ha boldog életet akarsz élni, egy célra figyelj, ne az emberekre, és ne is a körülötted lévő tárgyakra.


Junkies!

Mát két hete tudjuk hogy ezt a három napot szóval kedd szerda csütörtök alvás nélkül bulizással fogjuk tölteni...

el is jött a várva várt kedd. és meg is beszéltem Mónival meg Timivel hogy melyik vonattal megyünk be. felsőn összefutottam egy Monori osztálytársammal. mert itt "nyaralt" ezért is meg Fanni miatt is déliig mentem vonattal míg Móni és Timi Kelenföldön leszállva mentek zpbe...

Barbi nyugatinál elhagyott minket mert ő ment haza. nem jött velünk koncertezni így már csak ketten maradtunk Fannival. úgy terveztük hogy oda érünk 6előtt ne kelljen fizetni... de végül pont előttünk zárták le a kapukat. most voltam először zpben... így nem tudtam hogyan kell használni a zöldkártyát. és Fanni sem mert ő meg még akkor volt mikor még nem kellett kártya.. a lényeg az hogy bejutottunk ott egyből le is ültünk lenn. és gondolkodtunk. mit is fogunk mi csinálni 2órán át... végül persze összefutottunk Timivel és Mónival.. és időközben még Tomit is felrángattuk vagy lerángattuk... mindegy is az a lényeg hogy bejött miattunk Csepelről.. a koncert kezdete előtt. csocsoztunk röhögcséltünk. és azt vettük észre. hogy egyre több ember gyülekezik.... közben elkezdődött a Spanyol- Portugál meccs is. és kb. ugyanakkor a koncert is... végül én Fanniékkal ott maradtam meccset nézni mert Cristiano Ronaldo. <3>

mára ennyi voltam. holnap is ha lesz időm akkor leírom még a mai Nyári Szilvesztert. vagy legkésőbb pénteken de akkor már Alvin és a Mókusokat is postlok... :D na csók. (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése