2010. augusztus 22., vasárnap

De arcodon a kétség csókja, Szívedet több tonna semmi nyomja...

gyorsan telik a nyár. már csak egy hét van a suliig... :(  ha végig gondolom semmi értelmes nem történt velem a spanyol táboron kívül... de azért mesélek erről a hetemről is... :D

Hétfőn. este Mónival beszélgettem stopiban.... mert volt mit bepótolnunk... :D

Kedden. Fanni.val voltam moziban. megnéztük a Levelek Júliának.ot amit már vagy 2 hete meg akartunk nézni de valahogy sosem volt rá időnk. amúgy egy nagyon jó film legalábbis nekem nagyon tetszett...<3
vízre várva...

Szerdán. Remi.vel voltam várost nézni Pesten. eljutottunk a westendig. majd Mónival beszélgettünk miközben. ő és mi is segítettünk neki szóró-lapozni... este pedig elmentem Remivel Margitszigetre. ott volt Barcza meg a barátnője Anita.. de ő sajnos ahogy mi megjöttünk elment. meg még egy páran.. remek este volt... majd olyan 4 óra fele felmentünk Mátéhoz. aki Barczáék ismerőse. mindegy. nem tudom miért mentünk fel hozzá mikor ott volt Fanni is aki 5 percre lakik de nem mi inkább át utaztuk a várost. hogy felmenjünk Mátéhoz. és kiüljünk a teraszára cigizni... ja és Máté ki akarta mosni a fehér nadrágját. de nem tudta hogyan kell kezelni a mosógépet. mi hárman lányok segítettünk neki... pedig mi se nagyon tudtuk hogyan kell. ezzel szenvedett egy órán át. fel hívta Anitát.. de ő se tudta... majd inkább msn.en megkérdezte valakitől.. aki azt mondta hogy teljesen rosszul csináltunk mindent. ezért Máté ki akarta porszívózni a mosógépet.. -.-" persze nem engedtük neki. ezért inkább mindenhova öntöttünk mindent. és végül elindult a mosógép... Máté nagyon örült neki.. és ott ült a gép előtt 10 percig és nézte hogyan mos... bár a folt végül nem jött ki. de a tudat hogy be tudta indítani a mosógépet. már jó érzéssel töltötte el... :D
Fel ismersz?

Csütörtökön.  nem csináltam semmit. mivel nagyon álmos voltam. de aludni nem tudtam ezért inkább csak msn.eztem... :D

Pénteken. anyuékkal voltam vidámparkba. nagyon jónak ígérkezett. mert szeretek vidámparkba járni... és emlékszem milyen jó volt mindig. de most valahogy... uncsinak tűnt. felültem mindenre. és még a legfélelmetesebb. leg adrenalin növelőbb játékon sem éreztem semmit... majd talán jövőre... :D

buborékok. <3
Szombaton. úgy volt hogy 5.re jönnek hozzánk vendégek.. én meg kaptam 1 órakor egy meghívást. vízi csatára. ami 4 óra 4 perckor kezdődött.. gondoltam pár óra késés. nem számít a vendégeknél. úgyhogy elmentem. és nagyon jó volt. kivéve haza jönni csurom vizesen. a 4K rendezésésben a Szabadság téren mintegy 100 ember gyült össze. és egymást locsolták. az inteligens kútból... jövöre is lesz remélem. és egy jó tanács annak aki szeretne jönni jövőre... vödörrel gyere!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése