2010. augusztus 28., szombat

Imádott velem lenni, csak éppen mást szeretett...

Ez a hét is gyorsan el repült.

akartam írni hét közben is de valahogy sosem jutottam el odáig hogy el is kezdjem... pedig történtek érdekes dolgok. és sok újat "tanultam". mert olvasok egy blogot illetve már elolvastam. egy csaj ír. a férjével való házassági életéről. és az egyéb élettapasztalatairól. eléggé intim hangvételű de nekem elsőre meg tetszett a csaj szókimondósága. nem tököl. ő megmondja.

(ne egy bejegyzésről ítélkezz. olvass bele az életébe... tanulságos!)

na de ha már így neki estem. akkor mondom a lényegesebbeket. mi is történt ezen a héten...

nici.ke önkénteskedik!

szerdán. voltam stopiban vöröskeresztes véradáson önkénteskedni. Remi már vagy 2 éve csinálja. meg ő jár tanfolyamokra is és most engem is elvitt hogy segítsek nekik. eredetileg szóró lapozni mentem. de végül az arcfestésnél kötöttem ki. és nagyon élveztem. emlékszem tavaly még én is sorban álltam. -persze akkor már nem cicát kértem az arcomra. hanem valami henna szerűt a kezemre... vagy a lábamra.- idén meg már én festettem a kisgyerekekre minden félét.
első aprócska lény akit festettem egy fiú volt. leült elém a székbe. kérdeztem mit kér ő pedig azt mondta hogy egy kobrát az arcára. én csak 2 percig tátott szájal néztem a gyerekre. és első megszólalásom az a "az meg hogy néz ki?" volt... majd el magyarázták nekem... és végül a gyerek kapott az arcára. egy fekete zöld. színű giliszta nagyságú kobrának nevezett kígyót szívecske fejjel....

Én eszem ők meg esznek!

augusztus a nyár legmelegebb hónapja. elméletileg. a nappalok melegek és izzasztóak. az emberek ilyenkor általában vízpart mellett ücsörögnek. vagy éppen a vízben fürdenek. az esték pedig enyhén hűvösek. ez az a hónap mikor ugyanabban a ruhában lehetsz nappal is és este is. mert nem fázol. igen ám. de a szúnyogok.
apuval szalonnát sütöttünk csütörtök este a kertben. addig még jó is volt a dolog míg a füstben ültünk mert az elriasztja őket. de a vacsoránkat megenni már arrébb ültünk egy kicsit. és nem kellett fél perc se hogy rájöjjünk.. nem fogjuk tudni megenni odakint a kajánkat. mert miközben mi haraptunk egyet. belénk haraptak 4.en....
erről jutott eszembe. hogy múltkor Margitszigeten nem a szúnyogok ettek meg hanem drága Barcza barátom harapdálta a kezemet... mire nem képes az éhség!?

nici.ke spatiban?

IGEN. eme nagyon ritka eseménynek is el kellett végre jönnie.
már vagy 3 hete tervezzük. hogy lemegyünk 4esben. azaz Móni. Katica. Edó. én... és majd egy jót bulizunk csak sajnos sosem jött össze. mert mindig valakinek valami fontosat kellett éppen akkor csinálnia.
a kilátások a péntek estére kecsegtetőek voltak... aztán végül ez sem ment zökkenő mentesen. így lettünk 4 helyett. 3 an. a lényeg hogy Edóval és Katicával lementünk spatiba habpartyzni. tetszett a buli kivéve a zene. és az emberek. bár a fél társaságot ismertem akik lenn voltak aznap este... de valahogy mégsem az én világom ez a "picsákodjunk. magassarkúban és miniben....". nem csak azért mert a magassarkútól 15 perc alatt megfájdul a lábam. nem hogy egész este még abban táncolni. hanem azért is mert én nem tudom élvezni azt a zenét ami már felismerhetetlenné van mixelve... :D ilyen volt például a "we no speak americano" először ott visítoztam hogy jaj de jó végre valamit ismerek. majd mikor elkezdődőt....-.-" hát köszönöm szépen...
de amúgy jó este volt. és szívesen megyek máskor is. persze ha Edó és Katica is hívnak. ;)

képzeljétek. vettem még egy piercinget. tehát már van 3 patkóm. az egyik egy 12 mm. ajakba.. ami ugye nem jó mert nagy... aztán vettem egy rózsaszín 8 mm.set vagy mekkorát. na mindegy. a lényeg hogy annak a golyója folyton kiesett. én meg tegnap hajnalban evés közben lenyeltem... xD ezért reggel vettem még egy fémet. de ezzel is megszenvedtem mikor raktam be. mert kiesett a kezemből a kis golyója. és leesett a földre és nem találtuk... 10 percig kerestük a földön kúszva.. majd végre meglett. és fertőtlenítés után rakhattam is a számba... de ezen kívül. remélem ez már benn marad és ez lesz a tökéletes örök! (:

2 megjegyzés:

  1. nici. szerintem azért jó volt lent.. láttam hogy néha néha te is jól érezted magad..:DD ráztadám.... azért utca bálra is együtt megyünk utána meg kitudja hova vezet az út...:O(L) Edóóóvoltaam:$

    VálaszTörlés
  2. igen jól éreztem magam. de csak akkor mikor veletek voltam. ezt azért szögezzük le... :D
    utca bál... :D oda már nem magassarkúban tipegek le...

    VálaszTörlés