2010. szeptember 30., csütörtök

A térdek elgyengültek. A kezek remegnek. Nem tudok lélegezni. Szóval add ide a drogot. Tarts életben. Add meg nekem, ami kimaradt az életemből. Ne engedj el.

167!

Érden is lehetséges párnacsata... bár nem tudom hogy nézett ki mert nem akartam megvágni hogy felvágják a párnám... de nem vágok egyből a közepébe. íme nici.ke Érdi rendezvényen próbál szerencsét.

Móni mondta hogy csütörtökön rendezik. de nem a 4K. nem tudtam mi lehet ez. de utána néztem. és megtetszett a legelső felirat. az első 20x20-30 odaérkező ingyen párnát kap...  végül remivel direkt oda mentünk egy és fél órával hamarabb hogy biztosan kapjunk.. :D

pont abban a pillanatban mikor mi oda sétáltunk pakoltak ki a rendezők. de nem láttunk sehol se párnát. ezért szépen leültünk. csak várakoztunk. és várakoztunk. és az emberek egyre többen lettek. azért sose léptük túl a 30 főt...  majd olyan 5.50 körül megjött egy nagy fehér autó. és hozott egy zsák párnát. a rendezők elkezdték osztogatni. és én is szereztem a rózsaszín párnám mellé egy aranyos kéket... még mindig nem kezdődött el semmi. így álldogáltunk és csak beszélgettünk. mígnem oda jött hozzánk két kislány. olyan 9 éves körüliek. hogy ott van az egyik húga ott sír mert ő nem kapott párnát. és hogy nem akarnunk-e oda adni neki egyet. még én magam sem hiszem/hittem el. de én egyből nyújtottam a kislánynak a párnám. a kék párnám amit akkor kaptam. gondoltam ezzel had ne rontsam már el a gyerek korát...
Párnacsata világnap! Clark Ádám tér.

csak teltek és múltak a percek. egyre sötétedett és egyre hidegebb lett. de még mindig csak a kisgyerekek párna-csatáztak. és a szervezők még mindig vártak valamire... majd végül 6.28 perckor egy 40 év körüli pasi. furán színes ruhában elkezdett fütyülni és kiabálni. hogy mindenki menjen oda hozzá. gondoltuk. na végre valami akció... hát nem így lett.

mikor már mindenki körülötte állt elővette a kameráját és elkezdte nekünk magyarázni. hogy ő most szépen mindenkivel riportot fog csinálni. természetes. erre a kijelentésre. mindenki elkezdett távolodni így nem nagyon jött össze neki... majd azt mondta hogy álljunk fel két csoportba egymással szemben... megkérdezte hogy ki szereti a csokit. szinte mindenki jelentkezett és végül azt mondta. oké akkor ti lesztek a "csokolédák" [mutatott jobbra.] ti pedig a "mikoládék" [mutatott balra.] senki sem értette mi ez az egész. majd a pasi elkezdte magyarázni ismét. hogy a jobb oldali csoportnak azt kell üvöltenie. "csokoládé." a bal oldalinak pedig hogy "mikoládé." majd megint a jobb oldal következik. hogy csok.csok.csok. és ez így ment sorba sorba.. majd a legvégén megkérdezte. hogy "finom volt?" és mindenkinek megint egyszerre üvölteni.e kellett HAM... igazából ennek az ovis játéknak semmi értelme nem volt. és furcsa mód a kamaszok többször elrontották az egyszerű szöveget mint a kis 9 évesek... de ez elnézhető hisz nekünk már nem ilyeneken jár az agyunk... (:
ezek után a csávó valószínűleg rájött. hogy nem éppen érti mindenki a feladatot. ezért elkezdte magyarázni hogyan fogjuk elkezdeni a párnacsatát... első lépés. sorba áll mindenki és felvágjuk a párnáját... "hogy mit csinálnak??" hallatszott a sok válasz.... ekkor adta fől a mellettünk lévő három korunkbeli csajszi... az egyiknek volt egy kék párna a kezében. oda fordult hozzám. és nekem adta. így vissza kaptam azt a párnát. amit a legelején oda adtam a kislánynak...  [jótett helyében jót várj.]

majd remivel mi is feladtuk ezért inkább haza jöttünk... na de majd legközelebb. hátha jobb lesz... (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése