2010. október 13., szerda

Levert vagyok ezektől az emberektől. de félek egyedül maradni. és ha az élet bármít is tanított nekem. már rég elfelejtettem...

159!

nici.ke művészi vonalakat húz...

Talán az egyik legihletadóbb óra a kémia. nem tudom miért de mindig Zsóka néni óráján fog el a rajzhatnék...? :D ennek én természetesen nagyon örülök. a tanárnő is mert legalább nem beszélgetek meg viháncolok... de a padtársam Timi kevésbé...
miközben Timi a kémia óra melankolikus zűrzavarában elszundít nici. nekilát rajzolni... papír hiány miatt és hogy védjem az esőerdőket. a mai vásznunk Timi keze lesz... 
a rajzom egy pöttyből indult. amire azt mondtam hogy Timi része lettem... majd ez a pötty mivel meglöktek szívecskévé alakult. utána rajzoltam mellé egy fejet és az gondol a szívecskére.. vagyis szerelmes a fej a Timibe. de a fejhez később tested is párosítottam... Ati és Áron segítségével. megtudtam milyen egy nem izmos férfi test. így már pontosan tudtam mit kell rajzolnom... majd közben Timi felkelt. megnézte mit alkotok és tetszett neki. és a test rajzolása közben kérdeztem Timit:
-szereted a szőrös fiúkat?
-nem.
- nem baj. már kiszőrösödött...
ezek után Timi inkább úgy döntött hogy ő csak alszik és majd a vég eredményt nézi meg. így előttem szabad lett az út... rajzoltam egy Hello Kittyt. a vállára. majd egy muffint kicsit lejjebb mellé 3 lufit. plusz egy aranyos mackót aki egy szívecskét tart a kezében... (:
kicsöngettek és Timi felkelt hogy megnézze a művemet. kimondottan tetszett neki... bár mondta hogy következő óra végén segítek neki majd lesikálni... Oo. és kicsit később a muffin és a lufik mellé került még egy nyalóka is. de az már nem tudom miért...


158!

Kiöltözés világnap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése